Menu
 
 

BURBERRY – „Veržtis tik į priekį“!

2010 02 08  11:35  |  Aktualijos

Reklama SwO Live Feed

Burberry

Gabardinas su šviesiai rudu pamušalu išmargintu juodos, baltos, ir raudonos spalvos langeliais reprezentuoja Didžiąją Britaniją pasaulyje ne blogiau nei karalienė, raudonos telefono budelės ar Didysis Benas.

Burberry sėkmės istorija prasidėjo prieš 150 metų, kai jaunas audinių pirklys Thomas Burberry atidarė nedidelę drabužių krautuvėlę Hempšyre, Anglijoje. Jo klientai buvo visai ne aukštuomenės atstovai, bet paprasti žemės darbininkai, ieškantys apdarų, gerai apsaugančių nuo lietingo oro. Populiariausias ir svarbiausias tuometinis Thom’o atradimas, paliksiantis didelį pėdsaką mados istorijoje, yra gabardinas – neperšlampama medžiaga austa iš vilnonių siūlų, apdorotų prieš audimą specialiu skysčiu. Sukurti iš šios medžiagos lietpalčiai greitai sulaukė ne vien didelio anglų pripažinimo.

Firminės parduotuvės buvo atidarytos Berlyne, Paryžiuje, Niujorke. Prekių pasiūla svyravo nuo madingų gabardino lietpalčių iki patogių rūbų sportininkams, keliautojams. Šis prekės ženklas buvo siejamas ne tik su mada, bet ir su patogumu. Jo drabužius  vilkėjo norvegų tyrinėtojas Roald’as Amundsen’as savo ekspedicijoje į Pietų ašigalį ir  lakūnai  lenktynių metu. Burberry dizaineris, turbūt vienintelis dizaineris, kuris sukūrė uniformas karininkams. Taip atsirado neperšlampamas apsiaustas, angliškai vadinamas „trench“. Vilkėdami Burberry anglai kovėsi abiejuose pasauliniuose karuose.

nuotrauka:flair.modepass.com

1924 metais  prieš pat mirtį Thom’as Burberry sukūrė naują firminio apsiausto pamušalo piešinį – juodi, raudoni ir balti langeliai smėlio spalvos fone. Šių laikų BURBERRY gabardinas – vienas iš svarbiausių mados istorijos elementų – buvo baigtas. Dabartinėse kolekcijose languotas audinys dominuoja ne tik lietpalčių pamušale, bet ir kituose drabužiuose, skėčiuose, rankinėse ir kelionės lagaminuose.

„Veržtis tik į priekį“ skelbia kompanijos logotipas – šuoliuojantis riteris su šarvais ir vėliava fone. Mados namai vis auga atidarydami naujas parduotuves Hon Konge, San Franciske, Las Vegase… 1999, 2000, 2001-ųjų metų Burberry kolekcijos pelnė „britų klasikinio dizaino metų kolekcijos“ vardus. Be to Anglijos karalienė Elizabeth II ir princas Charles’as kompanijai suteikė oficialų karališkosios tiekėjos titulą.

Taigi Thom’o Burberry sukurtas neperšlampamos medžiagos paltas su unikaliu pamušalu tapo viena pagrindinių mados istorijos detalių. Be gabardino lietpalčio ir kitų unikalių šio ženklo rūbų ne apsieina ne tik stilingi žmonės, bet ir Holivudo žvaigždės. Neseniai mados žurnalų antraštės skelbė „“Jaunaties“ žvaigždės myli Burberry“. Šiandien šie mados namai siūlo dvi pagrindines kolekcijas: tradicinę „Burberry London“ ir naujovišką „Burberry Prorsum“, kurios veidas yra Emma Watson.

nuotrauka: images.eonline.com

Griežtai draudžiama „SwO magazine“ paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © SwO.lt

Komentuok:




*



Reklama
Somersault

MO muziejus

The Room Art Books Wine

Visitation