Menu
 
 

„Calvin Klein” steigia e-parduotuves dvidešimtyje šalių

2014 12 19  17:42  |  Aktualijos

„Calvin Klein” steigia e-parduotuves dvidešimtyje šalių

Nuotrauka: Calvin Klein archyvas.

Ne per seniausiai Calvin Klein mados namai viešai paskelbė savo naują plėtros strategiją: svetainė calvinklein.com užsiims prekyba dar dvidešimtyje pasaulio šalių iki 2016 metų pabaigos. Tarp šių nemažai strėlių – net 14 – sukrenta į Europos taikinį.

Deja, nors Lietuvos šiame sąraše akivaizdu, kad dar nėra, bet jau kitąmet elektroninių parduotuvių gali laukti Austrijos, Belgijos, Danijos, Suomijos, Prancūzijos, Vokietijos, Italijos, Airijos, Liuksemburgo, Nyderlandų, kaimyninės Lenkijos, Ispanijos, Švedijos bei Didžiosios Britanijos gyventojai.

Žinant Calvin Klein aktyvumą socialinėse medijose, įdomu sulaukti, ką naujo sugalvos mados namai. Kol kas jie žada sujungti skaitmenines desktop ir mobiliąsias platformas ir, žinoma, pilnu pajėgumu įtraukti socialinių medijų galimybes.

Calvin Klein – ne tik mados, bet ir tikra marketingo studija. Jie sėkmingai pardavinėja savo vyrų bei moterų drabužių kolekcijas papildydami kitais prekės ženklą reprezentuojančiais elementais: laikrodžiais, rankinėmis, odos gaminiais, papuošalais ir avalyne, apatiniu trikotažu, akiniais, kvepalais, džinsais bei namų apyvokos reikmenų linijomis. Calvin Klein prekės ženklas šiuo metu priklauso PVH korporacijai, kuri taip pat yra išsipirkusi Tommy Hilfiger, MICHAEL by Michael Kors, DKNY bei kitus ženklus.


Komentuok:




*



Reklama
DNO