Krūties vėžys visada buvo didžiulė problema moterims. Siekiant sukurti daugiau sąmoningumo, žvaigždės daro tai, ką gali, – remdami ir būdami šios problemos dalimi , kuri sukelia begalę rūpesčių moterims.
2010 m. “The Fashion Targets Breast Cancer” krūties vėžio kampaniją pristato Claudia Schiffer, Kylie Minogue ir Sienna Miller, kurias fotografavo Mario Testino. Plona, šilkinė medžiaga su Target logotipu dengia įžymybių kūnus. Žvaigždės tikisi atkreipti jūsų dėmesį ir kartu kovoti su krūties vėžiu.
Kylie Minogue prieš penkerius metus sirgo krūties vėžiu, perėjo dalinį mastektomijos gydymo kursą ir aštuonių mėnesių chemoterapijos bei radioterapijos gydymo kursus.
Šių metų labdaros tikslas, kurios kampanija tęsiasi nuo kovo 29 d. iki gegužės vidurio, yra £ 1 mln.
Šiais metais M&S, River Island, Warehouse, Topshop, Coast, Laura Ashley, my-wardrobe.com, Whistles, Superdry ir Melissa Odabash 30% parduotų prekių vertės atiduos labdarai “Breakthrough Breast Cancer”.
Norėdami gauti daugiau informacijos ir įsigyti FTBC siūlomų prekių, eikite į fashiontargetsbreastcancer.org.uk.
Vežys labai blogas dalykas, nelinkiu niekam to patirti.
Taip, bet reikia zinoti, jog niekas neapsaugotas nuo to