Mada yra viena greičiausiai besikeičiančių meno rūšių. Ji nuolat transformuojasi, kuomet šios srities specialistai naujas formas jungia su mums gerai žinomomis. Juk madą įprasta regėti kaip nuolat kintantį, o tuo pačiu ir besikartojantį ciklą. Tai dinamiška meno dalis, pasiduodanti bet kokioms provokacijoms, iššūkiams bei priimanti naujoves. Tai puikiai žino ir mados namai Prada, kurie šių metų pavasario bei vasaros sezonui sukūrė siurrealistinį lookbook‘ą, pavadinimu Real Fantasies („Tikos fantazijos“). Jame baroko epochos prabanga žvelgia iš animacijos elementais bei kitais kompiuteriniais efektais padailintos perspektyvos. Šiuo būdu yra taikliai parodoma sąveika tarp dviejų, rodos, nesuderinamų elementų.
Kaip ir kiekvieną sezoną, Prada išsiskiria drabužių bei aksesuarų tekstūros, spalvų, formų naujumu, tačiau šįkart šie mados namai idėjos prasme sužaižaravo visomis vaivorykštės spalvomis. Pasak reklaminio lookbook‘o filmo režisieriaus James Lima, „Tikros fantazijos“ vizualiai ištrina ribą tarp klasikos ir šiuolaikinio moderno. Epochų sąveika sukūrė siurrealistinį Prada mados namų žvilgsnį į spintos turinį šiltąjį šių metų sezoną. Galbūt idėjų ir spalvų gausa leis žmonėms atsipūsti nuo, kaip pranašaujama, besibaigiančio, tačiau senokai visiems įgrisusio ekonomiką užpuolusio gripo…