Mados sekėjams turbūt žinomas išsamus ir sraunus mados fotosesijų bei reklamų archyvas, gausiai pildomas kiekvieną dieną. Tai fashiongonerogue. Orientuotas, žinoma, į moteriškąją madą. Kaip gi su kita lytim? Akylesni bus pastebėję nenaudėlės mados svetainės kamputyje tūnantį užrašą The Fashionisto – tai tokio pat tipo puslapis-kolega, skirtas vyrams. Vyrų editorials, vyrų mada bei stilius. Daugiau aštrumo, grubumo, kitoks įspūdis, forma bei moterų įgeidžiams nepataikaujančios mados nuotaikos. Taigi, žiemai sunkiai, bet tirpstant, fashionisto nesnaudžia ir išleidžia pirmąjį savo numerį. Pavasarį leidėjai, kaip pasakojasi, nori pasitikti tyri, šviesūs ir grakštūs. Ir skelbia odę savo šaknims – meilei reklaminėms fotosesijoms (editorials). Visas pluoštas lapų paskirtas nuotraukoms. Akimis permetę dairotės vardų? Štai keletas: mados namai Burberry Prorsum, Emporio Armani, Dior Homme, Guliano Fujiwara. Prieš vardindama autorius, negaliu neprisiminti SwO jau minėto Vogue Hommes Japonijoje. Ar nekrito jums į akis kokybiškų, originalių mados leidinių vyrams augimas ir mados leidinių moterims supanašėjimas?.. Toks reiškinys kaip mados leidyba, regis, sukelia grandininę reakciją: dažno lietuviško (ir ne tik) žurnalo moterims maketą mokame mintinai, dar nė neatvertę kito puslapio, numanome, ką išvysime. Spėju, daugiausiai nugnaibyta čia buvo nuo senutėlio Vogue turinio. Vyriški leidiniai – atvirkščiai – išlaiko solidų dizaino bei meno leidinių braižą, nevengdami perpinti jo su vaikišku kūrybingumu, ir… taip pat pakliūna į grandinės seką. Tik kol kas šių rezultatai stebinantys ir gražūs – nauji, žaismingi, nenuobodūs vienas po kito gimstantys leidėjų kūriniai.
Pabaigai – naujojo žurnalo kūrybinė vizualioji grupė – fotografai bei modeliai. Foto: Adrian Nina, Aline ir Jacqueline Tappia, Richard Pier Petit, Sean Patrick Watters, Shannon Sinclair, Steven Chu. Pozavo: Jacques Naude, Thiago Santos, Taylor Fuchs, Kaan Tilki, Paul Boche. Skanaus!
Labai patiko, noretus nusipirkti!