Domenico Dolce ir Stefano Gabbana italų dizaino namai stebina net atostogaudami. Nes būtent tuo metu buvo paleista reklaminė kompanija naujai laikrodžių linijai. Na ką gi, eilinį kartą esame nustebinti! D&G pristatė savo laikrodžių liniją kaip seksualiai provokuojančią. Būtent taip ir atrodė nuostabūs vaikinai reklamoje. Idėja tokia, kad užsidėję šiuos laikrodžius įsijaustume į nuostabių gražuoliukų vaidmenis. Tobuli vyrai su tobulais laikrodžiais, kuriems negali atsispirti jokia moteris. Vienareikšmiškai sakome – įtikino!
Griežtai draudžiama „SwO magazine“ paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © SwO.lt
Oi! O mane ziauriai prajuokino ta reklama!!! Visu pirma, tai ne vaikinams ten kaifas, o merginai, juk tai ja du vaikinai troksta patenkinti. Beje, idomu kaip realiai tokioje situacijoje jaustusi vaikinai? As tai nelabai tikiu, kad vaikinas noretu buciuoti moteri, kai salia, ja buciuoja kitas. 😀 😀 😀 😀 Nebent tai butu kokie svingeriai ar biseksualai. 😀 😀 Idomu ar vaikinai beks pirkti siu laikrodziu? Nes nusipirkus tektu lova dalintis ir su konkurentu. O stai paneles tai pirks laikrodzius!! 😀 😀 😀
Dalintusi ir dar kaip! 😀 as jauciu ta ir padarysiu:))isigysiu koki viena styebuklinga laikroduka:D
Kai isigysi, pranesk apie rezultatus. Labai smalsu. 😉