Menu
 
 

Ta baimė užkandžiauti

2010 10 21  15:32  |  Aktualijos

Reklama SwO Live Feed

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka:dossierjournal.com

Prisivalgai – jautiesi blogai. Nevalgai – dar blogiau. Kur tos ribos, norint išlaikyti pusiausvyrą tarp lygiavimosi į anoreksiškus modelius bei gyvenimo dėl valgymo? SwO jums siūlo keletą galbūt jau daugybę kartų girdėtų ir žinomų, tačiau vis pamirštamų puikių patarimų – iliustruotų mados fotografijomis – kaip saikingai sugyventi su užkandžiavimu.

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: blackdresstraveler.com

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: behindthefan.com

Nesirinkite maisto vien dėl kalorijų. Kartais užkandžiai, turintys nedaug kcal, visiškai neturi naudingų organizmui medžiagų bei nesuteikia sotumo jausmo.

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: gunsnbutter.typepad.com

Stebėkite, kiek suvalgote. Venkite valgyti iš puodų, keptuvių, pakuočių ir dėkitės maistą į lėkštes. Tas „dar kąsnelį…“ gali tapti begalinis!

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: evelynkatheryn.onsugar.com

Nepadauginkite nesveiko maisto. Prie jo priprantama, be to, tai ne tik kelias į antsvorį, bet ir atviros durys įvairioms širdies ligoms. Stenkitės vartoti kuo mažiau nežinia iš ko pagamintų produktų – pusfabrikačių, traškučių, net supakuotų pyragų ar sausainių.

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: netmagazines.com

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: socialitelife.celebuzz.com

Nevalgykite per retai. Juk dažniausiai, prabėgiojus visą dieną be kąsnio burnoje, taip sunku atsilaikyti persivalgymui vėlai vakare…

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: allwomenstalk.com

Ta baimė užkandžiauti

Įsitikinkite, kad tikrai norite valgyti, o ne gerti. Tai dažniausia klaida ir klaidingas signalas – kūno impulsai suvokiami kaip alkis ir valgoma, kai organizmas visiškai nesijaučia išalkęs.

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: yumsugar.com

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: yelp.com

Neskubėkite valgyti. Sotumo jausmas ateina ne iškart, dėl to dažniausiai ir persivalgoma.

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: psycho-gourmet.blogspot.com

Stenkitės nenudirbti visų darbų, kai valgote. Nepastebėsite, kaip pranyks kur kas daugiau maisto, nei planavote prieš sėsdami užkąsti.

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: zimbio.com

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: anneofcarversville.com

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: eatmedaily.com

Štai keletas naudingų ir sveikų užkandžių: riešutai, neriebi varškė, jogurtas, pieno ar vaisių kokteilis. Sotu, sveika ir skanu.

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: elitechoice.org

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: boycottthebag.com

Šiek tiek užslėptos psichologinės įtaigos. Vizualus stimulas – matomoje vietoje padėti sveiki užkandžiai. Ir arčiau rankos, ir greičiau pasiekiama, ir… sveikiau!

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: marieclaire.com

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: regentscourtsydney.com.au

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: thisnext.com

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: travelinghost.blogspot.com

Užkandžiavimas, esant stresinei situacijai, turi yo-yo efektą: irzlumas grįžta, o cukraus norisi dar daugiau.

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: xlivingxdoll.xanga.com

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: trenddelacreme.com

Ta baimė užkandžiauti

Nuotrauka: psycho-gourmet.blogspot.com

Skanaus!

Griežtai draudžiama „SwO magazine“ paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © SwO.lt

Komentuok:





*