Menu
 
 

Apie „What‘s Next“ – iš Ingos Norkės lūpų!

2015 11 04  12:13  |  Pokalbiai

Apie „What‘s Next“ – iš Ingos Norkės lūpų!

Nuotraukos: Ingos Norkės asmeninis archyvas.

Artėjant kūrybinių industrijų konferencijai ir mini kūrybininkų šventei „What’s Next?“, SwO kalbina vieną festivalio organizatorių – menų fabriko Loftas sielą Ingą Norkę.

Labas, Inga! Kuo šių metų What’s Next skirsis nuo pernykščio?

Nuo pernai tai yra mano viena mėgstamiausių konferencijų, ir ne dėl to, kad tenka su ja dirbti. Man labai trūko kokybiškos kūrybai dedikuotos išsamios konferencijos Vilniuje. Taigi štai ji – „What’s Next?“. Indėlis į kūrybišką Vilnių (šypsosi).

Šiemet „What’s Next?“, žinoma, plečiasi turiniu – atidaroma antroji scena, vadinasi, ir pranešimų bus dvigubai daugiau. Kadangi Lietuvoje yra limitas įdomių pranešėjų – atradimų – šiemet bus daug daugiau svečių iš užsienio.

Taip pat pernai nebuvo inovacijų ekspozicijos – šiemet joje bus pristatytas lietuviškas dizainas, išradimai, virtuali realybė.

Taip pat šiemet vyks mūsų pernai metų svajonė – social dinner’is. Tai kontaktų vakaras su vakariene, kurią ruošia novatoriškieji LAB180. Ji bus pristatyta per 4 erdves pagal maisto tematiką su 4 patiekalais – į šią gardžią kontaktų vakarienę galima patekti su išankstine registracija, tačiau ji atvira visiems.

Kaip manai, kas pernai metais pasitvirtino labiausiai? Kokios buvo stipriausios renginio pusės ir ką išlaikysite?

Manau, kad pernai labiausiai pasitvirtino spalviškumas ir išlaikytas boutique conference jausmas. Jei dauguma konferencijų man asocijuojasi su pilka ir feisbukine mėlyna spalva, tai ši man yra kur kas spalvingesnė – tiek turiniu, tiek žmonėmis, kurie susitinka šioje konferencijoje.

„What’s Next?“ orientuota į kūrybos industrijas. Ar pastebite, kad būtent tam tikrų sričių atstovai jame aktyviausi?

Ši konferencija skirta visiems, kas susiduria bent su menkiausiais profesino įkvėpimo ieškojimo klausimais, kuriems baltas lapas ryte ir turiniu užpildytas lapas vakare – kasdienybė. Taip pat tiems, kas supranta cross media vertę ir kaip svarbu yra veikti tarp industrijų, bendradarbiauti ir jungtis.

Kokių malonių netikėtumų ir atradimų organizatoriams pažėrė pirmasis „What’s Next?“

Pirmasis „What’s Next?“ vyko prieš 3 metus, bet jį pastebėjo tik akyliausi, nes jis vyko „Loftas Fest“ metu – festivalio headlaineriai užgožė pranešėjus. Tačiau to ir tikėjomės, nors tarp pranešėjų buvo ir tokios asmenybės kaip Face Hunter (Yvan Rodic, gyvenimo būdo ir vakarėlių fotografas, – red.past.).

Tačiau tuo pačiu supratome, kad pilna konferencijos salė, kai lauke groja Chinawoman ar islandai „FM Belfast“, yra atsakymas „kas toliau?“. Kūrybos konferencija žmonėms yra įdomu ir patrauklu. Todėl pernai metais susitelkėme tik į ją ir atskyrėme nuo festivalio.

Šiemet ties turiniu pradėjome dirbti gerokai anksčiau. Iššaugti į arenos ar rūmų dydžio konferenciją nėra tikslas. Norisi išlikti boutique, bet augti kokybe.

Apie „What‘s Next“ – iš Ingos Norkės lūpų!

Kokiais kriterijais vadovaudamiesi rinkote dalyvius, ieškojote konferencijos pranešėjų?

Šiemet visa „What’s Next“/ „Lofto“ komanda asmeniniais ir profesiniais klausimais nemažai keliavo po pasaulį. Ne išimtis ir aš. Kiekvieno pranešėjo atsiradimas yra su istorija. Visus juos daugiau mažiau jau pažįstame asmeniškai, taigi atsakome už turinį.

Tiesa, kai kuriuos pranešėjus „atvedė“ partneriai, kurie alsuoja kūryba. Pavyzdžiui, tokie kaip „The Atomic Garden Vilnius“, Inovacijų centras, „Dizaino kioskas“, „Kūrybiška Europa“ ir kt.

Visus kandidatus tarpusavyje komandoje aptarinėjame, ginčijamės, fantazuojame, kaip atrodytų jų pranešimas „What’s Next?“ metu ir tik tada nusprendžiame, who is next.

Ką „What’s Next?“ atras sau mados naujovių beieškantys svečiai?

Kaip jau minėjau, man atrodo, kad kūrybos industrijos yra persipynusios. Taigi be dizaino mugės „Uptown Market“, kelių mados pranešimų (Juozas Statkevičius ir Robertas Kalinkinas), kiekvieno madisto akį patrauks ir dizaino ekspozicija, ir pranešimai apie ateities tendencijas, žmonių psichologiją renkantis, inovacijų radarai, apdovanoto industrinio dizaino pristatymai ir t.t.

Juk mada atsiranda iš aplinkos poveikio, skirtingų industrijų bendradarbiavimo bei gebėjimo pažvelgti bent sezoną į priekį. Taigi mados naujovių beieškantiems ateities, inovacijų ir tendencijų temos bus irgi čia aptartos.

Apie „What‘s Next“ – iš Ingos Norkės lūpų!


Komentuok:




*



Reklama