Menu
 
 

Interviu su „SLA Paris“ įkūrėju Serge Louis Alvarez

2016 03 22  20:27  |  Pokalbiai

SLA Paris

Nuotraukos: slaakademija.lt

Kovo pradžioje Lietuvoje lankėsi „SLA Paris“ įkūrėjas Serge Louis Alvarez. Dalinamės jo interviu apie grožį, naujus produktus, grožio industrijos iššūkius ir artimiausius planus.

J.G.: Simboliška, kad mūsų pokalbis vyksta kovo 8  – Tarptautinę moters dieną. Šių dienų moteris iš tiesų patiria didelį kosmetikos kompanijų spaudimą būti dar gražesnėmis, tobulesnėmis, labiau švytinčiomis.  Jūs esate kūrėjas „SLA Paris“ kompanijos, kuri yra viena „draugiškiausių“ moterims, kalbanti apie natūralumą, tausojančius odą produktus, padedanti išmokti makiažo paslapčių. Kas jums yra graži moteris? Kaip galėtumėte apibūdinti gražią moterį?

S.L.A.: Man graži moteris yra  pirmiausia elegantiška. Ne tik savo išvaizda, bet, svarbiausia, savo mintimis. Eleganciją galima apibūdinti kaip elgesį, kaip natūralų judėjimą, kaip lojalumą – visos šios savybės telpa gražioje moteryje. Tai nėra susiję su figūra. Tos pačios savybės galioja ir vyrams – elegancija ir juos padaro gražesniais.

J.G. Kaip ir kodėl nusprendėte sukurti „SLA Paris“ produktus?  

S.L.A.: Pirmiausia, šį prekės ženklą ir produktus kūriau savo asmeniniam naudojimui. Tuo metu negalėjau rasti tinkamų produktų, kurių man reikėjo atliekant grimus operoms ar kinui. Dabar yra galybė prekės ženklų ir pasirinkimas didelis, o tada buvo vos keli ir vidutiniškos kokybės. Kai sukūriau pirmuosius produktus ir pasidalinau gaminiais su vienu butiku, netrukus juos galėjo išmėgtini visažistai. Po kurio laiko produktais susidomėjo modeliai, kurie norėjo sukurtas kosmetikos priemones naudoti asmeniniams poreikiams, tad sudarėme galimybes jas įsigyti visiems norintiems, ne tik profesionalams.

SLA Paris

J.G. Teko girdėti, kad kai sukuriate naują produktą, leidžiate jį pirmiausia išmėginti „SLA Paris“ akademijos visažistams ir tik gavęs atsiliepimus, produktus išleidžiate į platųjį pasaulį. Kodėl į kūrybos procesą įtrauksite visažistus? Kodėl jums svarbu išgristi jų nuomonę?

S.L.A.:  Mes esame tarptautinė įmonė, turinti savo filialus daugiau nei 30 šalių. Kiekvienoje šalyje skiriasi moterys ir jų poreikiai, tad mums labai svarbu iš vietinių visažistų sužinoti, ar priemonė tenkina jų poreikius, ką galėtume patobulinti arba pakeisti. Poreikiai Lietuvoje labai skiriasi nuo poreikių Kipre, Korėjoje ar Japonijoje. Juk skiriasi orai, kultūra, net mados labai skiriasi. Taip, egzistuoja tam tikros bendros kryptys, bet jos skirtingose šalyse gali pasireikšti šiek tiek kitu laiku. Labai svarbu dalintis skirtinga patirtimi. Mano svajonė yra apjungti skirtingų šalių patirtį, sudaryti galimybę visažistams iš labai skirtingų šalių, pavyzdžiui, Indijos, Kinijos, Korėjos, Lietuvos dalintis savo patirtimi ir tokiu būdu tobulėti. Tikiu, kad šis mano noras neilgai trukus taps realybe, nes planuojame organizuoti didžiulius tarptautinius renginius – kongresus.

J.G. Su kokiais didžiausiais iššūkiais susiduriate šiandieniame grožio pasaulyje?

S.L.A.: Didžiausias iššūkis, apie kurį galvoju kiekvieną dieną – kasdienis makiažo darymas moterims užima per daug laiko. Aš norėčiau sukurti produktus arba technikas, kurios padėtų sukurti makiažą per kelias minutes.

J.G. Tai skamba kaip nepasiekiama svajonė.

S.L.A.: Tikrai ne, tai visiškai realu. Šiuo metu dirbame prie specialaus koncepto, kuris yra daug žadantis, tad viskas tikrai įmanoma. Kita mano svajonė, kurią norėčiau įgyvendinti, susijusi su randų ar kitų potrauminių ligų padarinių maskavimu. Tai visai kita sritis ir reikalingos visai kitos priemonės. Kitais metais planuojame užbaigti vieną produktų liniją, kuri bus ypatingai naudinga žmonės, kurie, tarkime, yra netekę plaukų, antakių. Šios priemonės padės patobulinti išvaizdą bei padės atrasti dar daugiau džiaugsmo kasdienybėje. Tai nėra lengvas procesas, bet mes tikrai tai padarysime.

SLA Academy Lietuvoje

J.G.: Kokius „SLA Paris“ naujus produktus sukūrėte lietuvėms šiam pavasariui?

S.L.A.: Lietuvėms sukūrėme matinius lūpų dažus, kurie yra labai turtingos ir ryškios tekstūros. Kitos priemonės – skaistalai ir ilgai išliekanti, ypatingai juoda akių kontūro priemonė. Svarbu akcentuoti kontrastą tarp skaisčios, šviesios odos ir ryškių lūpų. Dar sukūrėme spindesio suteikiančią pudrą. Tai naujas mūsų produktas, kuris atspindi šviesą. Ši priemonė taip pat fiksuoja makiažą bei sugauna šviesą. Šampano spalva suteikia skaistumo ir šviežumo visam įvaizdžiui.

J.G. Su šiomis priemonės galėsime atrodyti skaistesnės, labiau švytinčios, moteriškos ir žavios. Kaip manote, kokios priemonės turėtų būti svarbiausios kosmetikos krepšelyje?

S.L.A.: Jeigu turėtumėte tik tris priemones, tai būtų lūpų dažai arba blizgis, tušas ir svarbiausia – bazė, kuri reikalinga veido odos paruošimui, drėkinimui. Moterys privalo tinkamai paruošti savo odą prieš darant makiažą, nes tada pagrindas išsilaikys ilgiau.

Serge Louis Alvarez ir akademija

J.G. Kokias didžiausias grožio klaidas spėjote pamatyti ant lietuvių veidų?

S.L.A.: Didžiausia klaida – „nežinau, tai ir nedarau“. Jūs bijote naudoti vienas ar kitas priemones, nemokate jų tinkamai pritaikyti. Kiekviename amžiaus tarpsnyje oda, veidas, asmeninė nuomonė, socialinė aplinka – viskas keičiasi. Reikia mokėti prisitaikyti, nes moters makiažui įtakos turi ir išorinės aplinkybės – metų laikai, darbas, laisvalaikis. Moterys pasimeta tarp tiek daug aplinkybių ir nusprendžia nieko nenaudoti ir netepti. Tai yra pirmoji klaida. Antroji – moterys galvoja, kad joms vis dar 25-eri metai ir dažosi lygiai taip pat, nors jos jau gerokai vyresnės. Naudoja per daug priemonių – tai kitas kraštutinumas.

Būtent dėl to mes sukūrėme „SLA Academy“ mokyklą ir organizuojame pamokas, kaip savarankiškai pasidaryti sau tinkamą makiažą. Mūsų mokykla nėra skirta tik profesionaliems visažistams. Akademijos pagrindinis tikslas – išmokyti klientes naudotis priemonėmis tokiomis sąlygomis, kai ryte vonioje prie veidrodžio skutasi vyras, o aplink laksto trys vaikai, nes tokios situacijos yra daugelio moterų kasdienybė ir realybė. Taip pat, svarbu išmokyti moteris prisitaikyti prie su metais kintančio veido ir išmokti pritaikyti naujas priemones.


Komentuok:




*



Reklama