Menu
 
 

Ir madų savaitė prasideda…

2012 09 18  09:46  |  Įžvalgos

Reklama SwO Live Feed

Žaviosios Tamu McPherson iš http://alltheprettybirds.blogspot.com/ bei Elisa Nalin Milano FW12  sezono pristatymuose

Žaviosios Tamu McPherson bei Elisa Nalin

Pagavau save beskaitančią (taip, skaitymas puikus ir aš labai mėgstu kartais skaityti, tačiau turiu tokį įprotį, kuris vadinasi ,,atidėliojimas“, kai reikia krautis lagaminus kelionei…) NY Times leidinyje straipsnį apie pirmos eilės žvaigždutes iš mados renginių ir ištisą diskusiją apie tai, kodėl gi jos taip keistai sukryžiuoja kojas (kone dukart. Beje, tai sugeba tik itin liesi žmonės). Viena pastraipa, antra, interviu su tokiu ir tokiu specialistu (!). Ar tai išties tokia svarbi mados filosofijos dilema? Žinoma, kad visa mados industrija tik ir sukasi apie pasirodymus ir savęs eksponavimą, besidairant, kaip čia patogiau išsisukus įtemptu grafiku ar varginant nepatogiam įvaizdžiui. Bet aš pati norėčiau pasiskaityti apie klausimus, kodėl, pavyzdžiui, gatvės stilius per pastaruosius keletą metų taip suvienodėjo visame pasaulyje, tapo labiau nei nuspėjamas madų savaičių metu ir kodėl kai kurios kolekcijos tiesiog asimiliuojasi tarpusavyje. Štai tam aš neturiu atsakymų.

Pirma eilė Blugirl kolekcijos pristatyme. Dariaus Gražio nuotraukos, copyright SwO.

Pirma eilė Blugirl kolekcijos pristatyme. Dariaus Gražio nuotraukos, copyright SwO.

Kitas įrašas tame pačiame leidinyje apie blogerius-gyvas reklamas irgi patraukė mano dėmesį. Mes visi žinome, jog mada – suktas ir susisukęs pasaulis – kai kurie už savo darbą gauną atlygį, kiti – ne, ir kas žino, kas tai lemia. Tačiau ar žinojote, jog kai kurie blogeriai pozuoja už tam tikrą užmokestį? Belieka nustumti nuostabą, kaip čia staiga suvienodėjo gatvės stilius. Iššokęs klausimas nuslopintas, judame toliau. Pacituosiu Tom Julian, mados ženklų specialistą iš Niujorko: ,,Žmonės vis dar mano, kad gatvės stilius – tai tyras minios baltas. Aš manau, kad tyrumas visai nebeegzistuoja.“ Naujieji blogeriai yra tarsi nauja reklamos ekspozicijos forma: ,,Šios merginos – tikri reklaminiai stendai skirtingiems mados namams“. Ką gi, kiek tuomet jos uždirba? Nuo dviejų iki dešimties tūkstančių dolerių už vieną pasirodymą su mados namų drabužių komplektu prie įėjimo į mados šou. Lietuvoje, manau, tai neįvyks, arba įvyks iškreipta forma. Ir labai negreitai. Negi nematėme, kaip čia mados įžymybės plėšosi dėl rūbų ir vietos fotografo objektyve? Joms tai – grynas malonumas, nė atlygio nereikia. Bet grįžkime prie užsienio blogų. Gal pats metas pasidomėti, kuris jūsų gatvės stiliaus dievukas už savo ,,asmeninį“ stilių gauna atlygį?

Mary Katranzou dress

Mary Katranzou dress

Dariaus Gražio nuotraukos, copyright SwO.

Dariaus Gražio nuotraukos, copyright SwO.

Dariaus Gražio nuotraukos, copyright SwO.

Visad besišypsanti Garance Dore

Visad besišypsanti Garance Dore

 

Ką gi, nepaisant visų keistenybių, artinasi nauja Milano mados savaitė. Labai laukiu. O jūs?

Akvilė

Griežtai draudžiama SwO magazine paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © Swo.lt

Komentuok:




*



Reklama
Keliaujantys nebyliojo kino koncertai - Garsinės Peržiūros

Outlook Festival 2017 - Europe's leading soundsystem culture festival

Yaska Art