Menu
 
 

Millos Jovovich įkvėpta „Marella“ kolekcija jau Lietuvoje

2012 09 18  16:17  |  Įžvalgos

Reklama SwO Live Feed

Klasikiniai, natūralūs atspalviai, smaragdinių tonų neperšlampamos medžiagos, juodai baltas vilnos žakardasirnet gyvūnų raštai – tokia rudens-žiemos sezono kolekcija „Marella+Milla“ jau ir Lietuvoje. Garsios aktorės Millos Jovovich ir italų mados ženklo „Marella“ kūrybinio bendradarbiavimo rezultatas penktadienį pristatytas mados ir stiliaus centre „Europa“. Naujajame „Marella“ salone taip pat galima įsigyti ir kitų šio mados ženklo kolekcijos drabužių, skirtų rengtis dieną, vakare, laisvalaikiu bei sportuojant.

Millos Jovovich įkvėpta „Marella“ kolekcija jau Lietuvoje

Nuotraukos: SwO archyvas

„Milla Jovovich – ne tik „Marella“ reklaminės kampanijos veidas, ji tiesiogiai prisidėjo prie kūrybinės komandosir12 kolekcijos modelių yra įkvėpti būtent jos stiliaus. Iš tikrųjų modernusirmums jau pasiekiamas Los Andželo stilius – smokingo tipo švarkas, ekologiškos odos ar vilnos aptemptos kelnės, gyvūnų raštais išmargintos šilkinės palaidinėsirišraiškingi aksesuarai“. Naujojo „Marella“ salono aplinka taip pat ypatinga – pritaikyta išskirtinai pagal italų prekės ženklo stilių: rafinuotos detalės, kruopščiai atrinktos apdailos medžiagosirneblėstanti elegancija.

Millos Jovovich įkvėpta „Marella“ kolekcija jau Lietuvoje

Millos Jovovich įkvėpta „Marella“ kolekcija jau Lietuvoje

Jaudinanti ir prašmatni – taip dviem žodžiais mados kūrėjai apibūdina žiemos sezono „Marella“ kolekciją, kurioje siluetai transformuojami tarpusavyje derinant tradicines medžiagas ir aukštųjų technologijų pluoštus. Šaltoms dienoms sušildyti mados kūrėjai pasirinko stiprią spalvą – raudoną. Kolekcijoje vyrauja tikra šios spalvos manija: dienos metu – gėlėmis margintos tunikos, vakare – puošnios suknelės, bet kuriuo metu – laisvalaikio megztiniai.

Millos Jovovich įkvėpta „Marella“ kolekcija jau Lietuvoje

Millos Jovovich įkvėpta „Marella“ kolekcija jau Lietuvoje

Millos Jovovich įkvėpta „Marella“ kolekcija jau Lietuvoje

Millos Jovovich įkvėpta „Marella“ kolekcija jau Lietuvoje

Millos Jovovich įkvėpta „Marella“ kolekcija jau Lietuvoje

Millos Jovovich įkvėpta „Marella“ kolekcija jau Lietuvoje

Millos Jovovich įkvėpta „Marella“ kolekcija jau Lietuvoje

Naujoji kolekcija pasižymi įvairiapusiškumu: drabužiai pritaikyti kiekvienam paros laikui. Juodos, pilkos ir raudonos spalvų tvido paltas derinamas su kaimiško stiliaus, juodos, pilkos bei perlamutro spalvų suknele. Dvigubų atlapų ar mantijos tipo paltai, megztiniai ir siuvinėti kostiumėliai – biuro aprangą naujam gyvenimui prikelia itin patogus dėvėti kirpimas, kontrastingi kontūrai ir prabangios medžiagos. Specialioms progoms nepakeičiamą juodą mažą suknelę „Marella“ padailino rankų darbo siuvinėjimais, tiulio detalėmis, juodais taškučiais, velveto įsiuvais.

Millos Jovovich įkvėpta „Marella“ kolekcija jau Lietuvoje

Millos Jovovich įkvėpta „Marella“ kolekcija jau Lietuvoje

Millos Jovovich įkvėpta „Marella“ kolekcija jau Lietuvoje

Sportinėje „Marella“ kolekcijoje akcentuojamos spalvos. Naujo tipo šiltas sportinis drabužis – trumpas, trijų skirtingų spalvų  (laimo, mėtos ir kobalto), pasižymintis stilingais aksesuarais: nuo vilnonių rankovių iki nailoninių gobtuvų, nuo vilnonių megztinių aukštu kaklu iki kailinių šalikų. Kailis, kaip prašmatnumo detalė, dedamas ant odinio švarkelio, vilnonės kepurės arba juo net apsiuvamas visas paltas. Sezono naujovė – šilti paltai iš neperšlampamos vilnos, itin lengvo kamšalo ir švelniais tonais – nuo pilkos iki kreminės – mirgantys lietpalčiai. 

Millos Jovovich įkvėpta „Marella“ kolekcija jau Lietuvoje

Millos Jovovich įkvėpta „Marella“ kolekcija jau Lietuvoje

Italų mados ženklo „Marella“ istorija prasidėjo dar 1976-aisiais, kada buvo pristatyta pirmoji tokio pavadinimo kolekcija, o nuo 1988-ųjų „Marella“ veikia kaip nepriklausoma kompanija. Šiuo metu kompanija priklauso „MaxMara Fashion Group“ ir veikia Europoje, Viduriniuosiuose bei Tolimuosiuose Rytuose, Šiaurės ir Pietų Amerikoje. Pirmąją Lietuvoje šio prekės ženklo parduotuvę frančizės principu atidarė „Aprangos“ grupė, rugpjūtį mados ir stiliaus centre „Europa“ pristačiusi ir kitas garsių pasaulinių mados ženklų parduotuves: „Strellson“, „Coccinelle“, „Pennyblack“.

Griežtai draudžiama SwO magazine paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © Swo.lt

Komentuok:




*



Reklama
Keliaujantys nebyliojo kino koncertai - Garsinės Peržiūros

Outlook Festival 2017 - Europe's leading soundsystem culture festival

Yaska Art