Menu
 
 

Susipažinkite su jaunaisiais „Mados infekcijos“ dizaineriais

2016 12 12  15:53  |  Aktualijos

Reklama SwO Live Feed

Injekcijos užkulisiai

Nuotrauka: © Tautvydas Stukas photography

„Ieškojome jauno kraujo, naujos mados bei nesuvaldomos energijos ir radome“, – po mados talentų konkurso „Injekcija“ džiaugėsi festivalio „Mados infekcija“ meno vadovė Sandra Straukaitė, kartu su komisija išrinkusi netikėtai daug – net šešis nugalėtojus. Šie dizaineriai jau galanda žirkles ir ruošia kolekcijas ilgajam „Mados infekcijos“ podiumui ateinančių metų pavasarį. Ko galime iš jų tikėtis? Kviečiame artimiau susipažinti su jaunaisiais kūrėjais.

2ru2ra - SwO magazine

Nuotrauka: Augusto Četkausko

2RU2RA

Šį daugeliui jau pažįstamą prekės ženklą kuria Olgos Filatovos Kontrimienės, Airidos Skrickienės bei Miglės Janušaitės trio. „Mados infekcijoje“ dizainerės pristatys kolekciją „Painted Black“, klampią, tamsią, intensyvią, juodą, kartais atskiestą vandeniu… ir skysčio pavidalu įrėmintą stikle.

„Mus dažnai giria už stiprų, sėkmingą startą – su daugeliu užduočių pradžioje išties sėkmingai susitvarkėme. Mums įdomu toliau vystyti šį prekės ženklą ir stebėti, kas iš šio potencialo galėtų išaugti ateityje, o ne tūpčioti vietoje plojant rankomis dėl pirmųjų mūsų darbo vaisių. Visi mūsų komandos nariai viena ar kita forma „serga“ perfekcionizmu, tad nuolat degame troškimu pasiekti daugiau, padaryti geriau“, – teigia kūrėjos.

Vaida Januškevičiūtė - SwO magazine

Nuotrauka: © Tautvydas Stukas photography

Vaida Januškevičiūtė

Vaidos Januškevičiūtės kolekcijos užuomazgos prasidėjo su Agnės Narušytės knyga „Nuobodulio estetika Lietuvos fotografijoje“: „Nuotraukose, darytose sovietmečiu, mačiau daug skurdo, nepritekliaus kaime ir galvojau, kodėl mes stengiamės tai pamiršti, juk tai buvo ir vis dar egzistuoja. Ieškant savęs, reikia pažinti savo šaknis, kitaip niekam nebūsi įdomus. Įkvėpimo nebandžiau rasti už jūrų marių devynių, atsisukau į senas močiučių skareles, vatines striukes, kurios buvo persiuvamos ne dėl ekologijos, o dėl to, kad reikėjo kažką apsirengti“.

Januškevičiūtė teigia, kad kolekcija yra skirta jos a.a. seneliui: „Naudojau kai kuriuos jo kostiumus ir galvojau, kaip jis visada skatino mane žengti į priekį, būti geriausia ir vertino mokslo svarbą“.

Paulius Leonas ir Viktorija Rosenberg

Nuotrauka: © Tautvydas Stukas photography

Paulius Leonas ir Viktorija Rosenberg

Masyvūs, išsipūtę drabužiai, netikėtos ir masyvios detalės, suknelę vilkintis vyras – Pauliaus Leono ir Viktorijos Rosenberg duetas ir jų kolekcija „Injekcijos“ finale buvo sutikti griausmingai. Sukurti kolekciją jaunuosius dizainerius įkvėpė terorizmas: „Mes tikime, kad masinė mada prieš žmones naudoja psichologinį terorą ir tai juos veikia. To pasekmė – visi rengiasi vienodų prekės ženklų drabužiais. Norėjome parodyti kūrybingą žmogų, kuris tam nepasiduoda“.

Nikė Kotryna Kvedarauskaitė - SwO magazine

Nuotrauka: Augusto Četkausko

Nikė Kotryna Kvedarauskaitė

Masinei madai ir vergystei prekės ženklams nepritaria ir Nikė Kotryna Kvedarauskaitė, kurios kolekcija „This shopping trip of life“ įkvėpta šiandieninių vartojimo įpročių. Kolekciją įkvėpė jaunosios dizainerės praktika Londone, kuomet ji mokėsi ir tuo pat metu dirbo drabužių parduotuvėje: „pastebėjau, kad žmonėms nesvarbu audinys ar kokybė, svarbu tik prekės ženklas ir net matydami, kad prastai pasiūta, jie vis tiek perka drabužį dėl etiketės“. Savo kolekcija ji siekia parodyti, kad galima pakeisti vartojimo įpročius.

Patricija Regesaitė - SwO magazine

Nuotrauka: © Tautvydas Stukas photography

Patricija Regesaitė (PREGES)

Patricijos Regesaitės kolekciją įkvėpė monotonija ir monopolija, šie du žodžiai, dizainerės nuomone, artimi vienas kitam. „Mes esam įpratę matyti spalvingus rūbus, nes jie kelia mums geras emocijas, tačiau aš norėjau parodyti monotonijos grožį“, – teigia kūrėja. Kolekcijos modeliai pasiūti iš kilimo, kuris yra būtinas monopolijos – biurų, atributas. „Mados infekcijos“ finalui jaunoji dizainerė ruošiasi ieškoti dar įdomesnių kirpimų: „manau, kad ne spalvose, o formose slypi grožis“.

Živilė Aleknavičiūtė - SwO magazine

Nuotrauka: © Tautvydas Stukas photography

Živilė Aleknavičiūtė

Živilės Aleknavičiūtės kolekciją įkvėpė asmenybės ir tautos identiteto paieškos: „Ar tu turi būti kaip visa masė, įstatytas į rėmus? Tai atspindi, pavyzdžiui, verslo klasės kostiumas. Ar tu turi ieškoti savasties, savo tautinio identiteto ir išsiskirti?“ Jaunoji dizainerė sako, kad kuriant jai įtaką darė Velso istorija ir tautinis kostiumas.

19-asis mados festivalis „Mados infekcija“ vyks 2017-ųjų kovo 17-18 d. Vilniuje, Šiuolaikinio meno centre. Jame be „Injekcijos“ talentų konkursą laimėjusių jaunųjų kūrėjų, pasirodys dar 12 žinomų dizainerių iš Lietuvos ir užsienio.

„Mados infekcijos“ dizaineriai - SwO magazine

Nuotrauka: © Tautvydas Stukas photography

Griežtai draudžiama SwO magazine paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © Swo.lt

Komentuok:




*



Reklama
Outlook Festival 2017 - Europe's leading soundsystem culture festival

Yaska Art