Menu
 
 

Bėgti nuo blogo oro, boso, buvusio vaikino ar pyragėlio

2016 07 08  09:05  |  Aktualijos

Emillion - sportiniai bateliai

Nuotraukos: OKTO photography

„Catch me if you can” – kviečia avalynės ir aksesuarų „emillion” kūrėja Emilija Juršėnienė, pristatanti naują sportinių batelių liniją kokybę vertinančioms ir gyvenimu besimėgaujančioms asmenybėms.

„Pabėkime spalvingai ir patogiai nuo to, kas „gadina” gyvenimą. Gal tai buvęs vaikinas, kuris įkyriai primena apie save, gal tai viskuo nepatenkintas bosas, gal tai permainingas lietuviškas oras, o gal tiesiog pyragėlis, kuris, bent jau mane, nuolat vilioja, – sako dizainerė Emilija, tikinti, kad bėgti nuo „blogybių” galima žaismingai, nesislapstant ir besimėgaujant.

„emillion“ – sportiniai bateliai

Naujosios sportinių batelių linijos centre – keturi modeliai. Išskirtinai rankų darbo, baltais platforminiais padais, natūralios odos, dekoruoti su spalvotu zamšu ir laku, kad būtų linksmi, ir su charakteriu, taip pat – patogūs.

„Moteris, kuri užsiėmusi, energinga, lekia į darbą, į susitikimą, o iš jo – išgerti kavos su drauge ar nusipirkti suknelės, po to grįžta į darbą ir vėliau – pavakaroti su draugais ar mylimuoju, turi atrodyti išskirtinai, elegantiškai ir jaustis patogiai. „emillion” sportiniai bateliai kurti būtent tam, kad padėtų miesto asmenybei taip jaustis”, – pasakoja dizainerė.

„emillion“ – SwO magazine

Sportinių batelių koloritas skoningas ir subtilus, su spalviniais elementais, siekiant išlaikyti modernios klasikos liniją. Kas išlieka madinga vakar, šiandien ir rytoj.

„Catch me if you can” idėją iliustruoti ėmėsi „OKTO photography”. Pasirinktas bėgančių kojų motyvas. Judesio formos įrėmintos spalviniuose fonuose.

„emillion“ – SwO magazine

Nuotraukose – pati „emillion” dizainerė Emilija Juršėnienė. „Man tai buvo itin smagi patirtis. Fotosesijos metu avėdama kiekvieno modelio batelius – galvojau ir apie tai, nuo ko bėgu, su kokia spalva man tai asocijuojasi ar kokia spalva padėtų tai padaryti smagiau.

Bėgti nuo buvusio vaikino – pasirinktas smaragdinis žydras fonas, kreipiantis į šviesią ateitį, šviežumą ir laisvę, nuo blogo oro – geltonas fonas, nes tai saulė, nuo blogo boso – asocijuojasi su stresine aplinka ir pilka spalva, nuo pyragėlio – ciklamenas, fuksija, nes ši spalva kūrėjai atrodo skaniausia.

„emillion“ – tai lietuviškas mados prekės ženklas, įkurtas 2012 metais. Dizainerė – Emilija Juršėnienė – Vilniaus dailės akademijoje baigusi daiktų dizainą, pradėjo kurti rankų darbo kolekcinius ir individualius batelius, rankines bei kitus aksesuarus iš natūralios odos.

„emillion“ – Emilija Juršėnienė

Nuotrauka: Egle Xiapin


Komentuok:




*



Reklama