Menu
 
 

Duoklė moteriškumui ir multifunkcionalumui

2016 07 28  00:18  |  Aktualijos

Wolford - SwO magazine

Nuotraukos: Wolford asmeninis archyvas

Apatiniai – tai drabužis, kurį moterys paprastai slepia nuo vyrų akių, tačiau jie suteikia moteriai pasitikėjimo savimi, paverčia ją karaliene, nesvarbu, kokio audinio ar dizaino jie būtų. Pastebėta, kad moterys drąsiau eksperimentuoja su viršutiniais drabužiais ir jų deriniais, nes apatinis trikotažas – tarsi antroji oda, moters charakterio atspindys, dažniausiai nekintantis ilgus metus. Tačiau net čia vyrauja tam tikros tendencijos – sezono audiniai, raštai ir spalvos, – diktuojamos apatinių drabužių dizainerių. Pirmoji Baltijos šalyse oficiali Austrijos premium segmento apatinio drabužių prekės ženklo „Wolford“ parduotuvė, atidaryta Vilniuje, prekybos centre „Europa“, visoms moterims suteikia progą susipažinti su naujomis tendencijomis ir saugiai eksperimentuoti, derinant skirtingų raštų, audinių bei spalvų apatinius drabužius.

Wolford - SwO magazine

55 kv. m parduotuvė, kurios išskirtinę koncepciją sukūrė „Wolford“ architektai, o drabužių išdėstymą stebėjo šio prekės ženklo atstovai ir dizaineriai, pritaikyta nuolat skubančiai stilingai moteriai. Juodai balta elegantiška parduotuvės erdvė suskaidyta zonomis, kuriose, tarsi ant improvizuoto podiumo, sukabinti drabužiai – pėdkelnės, glaustinukės ir apatiniai, tad taip taupomas moterų laikas ir palengvinamas jų apsipirkimas. Jauki moteriškumo oazė padės vilnietėms ir miesto viešnioms vienoje vietoje sužinoti karščiausias apatinių drabužių mados tendencijas ir išsirinkti savo „antrąją odą“, atitinkančią charakterį.

Wolford - SwO magazine

Dažniausiai moterys renkasi dvejopą apatinį trikotažą – patogų minimalistinį kasdienai arba dailų ir puošnų ypatingoms progoms, tačiau pastaruoju metu pastebima moteriškų apatinių drabužių tendencija, kai net minimalistiniai drabužiai dėl savo audinio struktūros tampa vakariniais. Visą „Wolford“ 2016 m. rudens-žiemos kolekcijos koncepciją galima būtų apibūdinti vienu žodžiu – multifunkcionalumas: ryškūs ornamentai, visus moteriškus kūno linkius atkartojantys modeliai, natūralūs, tarsi antra oda švelnūs audiniai. Visi apatiniai sukurti taip, kad audiniai ne slėptų moters kūną, o paryškintų visus jos privalumus. Lengva elegancija, linijų švarumas ir sofistikuotas aistringumas – visi moteriškumo aspektai atskleisti naujoje kolekcijoje, kurią sukūrė dizainerė Grit Seymour.

Wolford - SwO magazine

Prabangių „Wolford“ apatinių drabužių dizainerė G. Seymour rudens tendencijas savo kolekcijoje išgrynino ir suskirstė į tris kategorijas:

1. Antroji prigimtis – tai ypatingai švelnūs natūralūs audiniai ir daugiabriaunės permatomos grafinės detalės, kurios ne provokuoja, tačiau guldamos sluoksniais sukuria klasikinį įvaizdį. Šios serijos apatiniai drabužiai – pastelinių tonų, tarsi antroji oda, neprovokuojantys ir puikiai derantys tarpusavyje.

2. Linija Grynas komfortas, tai mezginių, nėrinių ir veliūro prabanga, tinkama dėvėti kasdien. „Wolford“ žengia dar toliau, savo kolekcijoje pritaikydama inovaciją, kuriai užregistruotas patentas – nuo šiol šio ženklo pėdkelnės turės dvigubą juosmens sritį, kurią bus galima adaptuoti pagal poreikius, įkerpant specialią dalį ir taip padidinant pėdkelnes net keliais dydžiais.

3. Trečioji prabangaus trikotažo ir pėdkelnių linija, pristatyta naujai atsidariusioje „Wolford“ parduotuvėje Vilniuje, prekybos centre „Europa“ – Sofistikuotas subtilumas, skirtas sublizgėti. Tai amžina prabanga su aksomo, nėrinių ir liurekso akcentais. Inovatyvūs audiniai ir raštai sukuria kerintį spindesio ir karališkos prabangos įvaizdį, tad tiks tikrai ypatingoms progoms.

Wolford - SwO magazine

Svarbiausias akcentas rudenį – kerėti subtiliu moteriškumu, kai prabangūs nėriniai ir raštai daugiau pridengia nei atveria bei išsiskirti audinio kokybiškumu, ne rėkiančiomis spalvomis. Beje, rudens-žiemos spalvų topas – grafito pilka ir karališkai burgundiška (žinoma, klasikinė juoda ir balta visada populiarios – ne veltui jos klasikinės). Į mados areną vėl sugrįžta glaustinukės, kurios kartais tampa viršutinių drabužių dalimi, tačiau daugiau kaip daugiasluoksniškumo dalis, ne rėkiantis pagrindinis akcentas.

Wolford - SwO magazine

Vienintelėje oficialioje „Wolford“ parduotuvėje Lietuvoje galima įsigyti naujausios kolekcijos apatinių drabužių, pėdkelnių ir glaustinukių, kurias jau pamėgo tokios žvaigždės, kaip Selena Gomez, Victoria Beckham, Kate Moss, Lady Gaga, Kim Kardashian, Sarah Jessica Parker, Kate Blanchette, Keira Knightley, Emma Watson ir Vanessa Paradis.

Wolford - SwO magazine


Komentuok:




*



Reklama