Menu
 
 

Frederik Heyman ir stulbinančios vaizdo manipuliacijos

2012 05 13  09:19  |  Aktualijos

Reklama SwO Live Feed

Frederik Heyman ir stulbinančios vaizdo manipuliacijos

Nuotraukos: frederikheyman.com

Frederik Heyman – fotografas, grafikos meistras, stulbinančių idėjų įgyvendinimo iniciatorius bei kaltininkas. Tai vyrukas, kuriam norisi sušukti: „Heym’man, you are so crazy!“. Ir šis kūrėjas tikrai toks – pašėlęs ir beprotiškai kūrybingas. Frederik jau kūrė fotografijas bei ekspozicijas tokioms pasaulinio lygio kompanijoms, kaip Mercedes Benz bei Bruno Pieters. Taip pat savo idėjas atskleidė „Vogue“, „Metal magazine“, „Glamcult“ žurnalų puslapiuose. Šiame įraše aptarsime kelias Frederik Heyman mados pasaulio manipuliacijas, kuriomis fotografas atskleidė tikrąjį savo talentą bei pojūtį madai.

Frederik Heyman ir stulbinančios vaizdo manipuliacijos

Bruno Pieters s/s 2010

Pradėsime nuo to, jog 2010-ais metais menininkas prisidėjo prie Bruno Pieters pavasario/vasaros reklaminės kampanijos. Kaip manote, kokia buvo ši menininko inicijuota koncepcija? Ji buvo subtili bei dvelkė nekaltumu; fotografijose vyrauja balta spalva, aplinka nėra apkrauta dekoracijomis. Panašiomis idėjomis spinduliavo ir 2009-aisiais, metais anksčiau, pristatyta Bruno Pieters vasaros/pavasario kampanija. Tai yra bene subtiliausi Frederik Heyman darbai – jie nėra iššaukiantys ar šokiruojantys, šios nuotraukos tiesiog stebina įdomiais sprendimais.

Frederik Heyman ir stulbinančios vaizdo manipuliacijos

Kiek daugiau menininkas maištavo, kurdamas darbus „Metal Magazine“ žurnalui. Autoriaus darbai yra ugningi, jie tarsi atskleidžia žmogaus viduje tūnantį blogį ir agresiją. Tokį pirmąjį įspūdi šiek tiek sušvelnina ryškūs modelių drabužiai, aksesuarai bei ekspozicijos gyvybingumas. Tiesa, maišto akcentai taip pat stipriai pasireiškia Frederik Heyman darbe „Methond IV“. „Method IV“ fotografijose persipina jaunystė, energija, vyrauja tik ryškios spalvos ir nėra detalių, kurios šį įspūdį galėtų pakeisti. Taigi, nuo subtilios baltos spalvos potėpių pereinama prie kraštutinumų bei netradicinių grafinių sprendimų.

Frederik Heyman ir stulbinančios vaizdo manipuliacijos

Frederik Heyman ir stulbinančios vaizdo manipuliacijos

Frederik Heyman ir stulbinančios vaizdo manipuliacijos

Frederik Heyman ir stulbinančios vaizdo manipuliacijos

Frederik Heyman ir stulbinančios vaizdo manipuliacijos

Frederik Heyman ir stulbinančios vaizdo manipuliacijos

Frederik Heyman ir stulbinančios vaizdo manipuliacijos

Frederik Heyman ir stulbinančios vaizdo manipuliacijos

Frederik Heyman savo darbais taip pat siekia sukurti stiprų iliuzijos įspūdi, hipnotizuoti ir netgi sukrėsti. Vienas naujausių kūrėjo meninių išsišokimų – „Vogue Homme Japan“ žurnalui skirtos fotografijos. Šiose pristatoma nauja vyrams skirta vasaros kolekcija. Frederik Heyman tikrai nusižengtų savo principams, jeigu nesistengtų savo darbu išsiskirti, perteikti kiek siurrealizmu dvelkiančios idėjos. Žvelgiant į fotografijas sunku pasakyti, kas labiau žavi – modeliai ar spalvos. Būtent spalvos bei dekoracijos išmuša iš vėžių ir verčia pagalvoti apie tai, kur baigiasi realybė ir prasideda iliuzija. Tiek daug ryškių akcentų bei užburiančių raštų, kuriuos parinko stilistė Lotta Volkova Adam, gali sukelti galvos skausmą. Tad šį madai skirtą Frederik Heyman etiudą reikia stebėti labai atsargiai.

Frederik Heyman ir stulbinančios vaizdo manipuliacijos

Frederik Heyman

Frederik Heyman

Frederik Heyman

Frederik Heyman

Vogue Homme Japan S/S 2012

Paskutinis dėmesio vertas, šiemet sukurtas, tarpgalaktinis ir kiek mistiškas Frederik Heyman etiudas – vaizdo spektaklis HYPNAGOGIC. Apie hipnozę užsiminėme ne veltui – HYPNAGOGIC verčia trumpam atsisakyti realybės, išsižadėti savęs bei tiesiog stebėti, kaip kinta pasaulio vaizdiniai bei vaizdo įraše generuojamos ekscentriškos idėjos. Šis vaizdo įrašas galėtų pralenkti ir Hario Poterio mistines variacijas. Stulbinama.

http://www.youtube.com/watch?v=hOekjvZT03U&feature=player_embedded

Griežtai draudžiama „SwO magazine“ paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © SwO.lt

Komentuok:




*