Menu
 
 

„Honey Denim“ įkūrėja Gabrielė Čeponytė: „Man patinka drąsūs darbai“

2018 07 03  15:55  |  Pokalbiai

Reklama SwO Live Feed

Gabrielė Čeponytė

Nuotraukos iš Gabrielės Čeponytės asmeninio archyvo ©

Ji jauna, žavi, veikli, drąsi – taip galėtume pristatyti 21-erių „Honey Denim“ prekės ženklo įkūrėją Gabrielę Čeponytę. Dar galėtume pasakyti, kad jos piešinius ant džinsinių švarkų jau pasimatavo gausus būrys Lietuvos įžymybių.

Jei ir to būtų negana, pasakytume, jog mergina iki šiol dar niekam nedavė interviu – mes esame pirmieji! Tiesa, Gabrielė nėra linkusi reklamuoti savęs,  jos kurti švarkai ir taip graibste graibstomi, o visa idėja gimė per vieną vasarą (tiksliau – per vieną vakarą). 8 mėnesiai, 12 šalių ir jau 1000 švarkelių!

Gabrielė Čeponytė - SwO magazine

Gabriele, kaip gimė idėja piešti ant džinsinių švarkų?

Piešiu nuo pat mažens, bet niekada to rimtai nerealizavau – piešiau tik savo malonumui. Tėvai ragindavo lankyti dailės mokyklą, buvau pradėjusi, bet mečiau. Netikėti dalykai ateina nelauktai ir būna geriausi, taip atsirado ir mano prekinis ženklas „Honey Denim“, kai praėjusią vasarą grįžau iš Amerikos (ten važiavau padirbėti ir pakeliauti), buvo toks laikotarpis, kai iki studijų pradžios dar buvo likę atostogų, todėl neturėjau ką veikti. Nesu iš tų, kurios gali sėdėti namuose, svajoti ir žiūrėti filmus, esu įpratusi dirbti ir užsidirbti nuo 14 metų. Todėl praėjusią vasarą pradėjau piešti, nupiešiau pirmą piešinuką ant džinsų, jis tikrai buvo paprastas, bet įkėlusi jį Instagramą, sulaukiau daug laiškų iš žmonių, norinčių mano darbą nusipirkti. Tada ir kilo mintis, o kodėl nesukūrus kažko gražaus ir kitiems?

Kuo tavo piešiniai išskirtiniai?

Aš sugalvojau, kad žmogus gali pats susigalvoti piešinį, atsiųsti man idėją, aprašymą, žodžius arba turimą iliustraciją ir mes tai nupiešime. Mes neturime tabu – rašome ir piešiame viską, ko pageidauja klientai. Norime, kad žmogus turėtų tokį piešinį ant švarko, kokį įsivaizdavo, ir niekada nedarome vienodų švarkų.

Gabrielė Čeponytė - SwO magazine

Sakai „mes“, jau turi komandą?

Taip, turiu pagalbininkių, nes per metus klientų ratas taip išaugo, jog viena visko tikrai nebespėčiau. Prie mano komandos prisijungė ir šeimos nariai – mano sesė, daug padeda ir mano vaikinas.

Kodėl savo prekinį ženklą pavadinai „Honey Denim“?

Nemėgstu ilgai svarstyti ir galvoti, idėja man turi šauti akimirksniu, taip buvo ir su šiuo pavadinimu. Pamenu, klausiausi Beyonce dainos ir kitą rytą ji vėl skambėjo galvoje, dainos žodžiuose buvo žodis honey, kadangi dirbu su džinsais, nusprendžiau, jog pavadinimas bus „Honey Denim“. Jį interpretuoti galima labai įvairiai.

Kiek teko stebėti tavo darbus, piešiniai drąsūs, kai kada ir kandūs. Ar tikrai toks ir yra tavo stilius?

Aš esu tokia. Man patinka atkreipiantys dėmesį piešiniai, kad visi iškart pastebėtų. Mūsų klientai dažniausiai nėra tokie kaip aš, jie nori paprastesnių, neiššaukiančių, meniškų piešinių arba kažko labai populiaraus. Žmonės dar bijo išsiskirti, naudoti drąsesnius užrašus, o man pačiai patinka drąsus darbai.

Gabrielė Čeponytė - SwO magazine

Džinsinius švarkus siuvate pačios ar jais turi pasirūpinti klientas?

Turime daug gerų išskirtinių sąlygų su tam tikromis parduotuvėmis ir prekės ženklais, todėl galime parūpinti norimą švarką, jį išpiešti ir išsiųsti klientui tiesiai į namus. Taip pat kalbamės su keliais džinsinius produktus siuvančiais gamintojais. Norėtume, jog mūsų švarkeliai būtų išskirtinio dizaino ir pasiuvimo. Žinoma, yra ir kita galimybė – klientas gali atsiųsti savo švarką. Kartais sulaukiame prašymų išpiešti ir džinsines kelnes, bet daugiausiai dirbame su švarkais.

Kas dažnesni „Honey Denim“ klientai – vyrai ar moterys?

Pradėjome nuo klienčių moterų, bet dauguma jų pageidavo panašių švarkų ir savo vyrams ar draugams, todėl dabar turime daug klientų vyrų. Jie taip pat sugalvoja įvairias piešinių idėjas pagal savo hobius, sportą. Beje, vyrai nėra įnoringi klientai, o moterims labai svarbi kiekviena detalė.

Gabrielė Čeponytė

Kaip sekėsi ruoštis kolekcijos pristatymui „Materialistėje“?

Apie tai, jog visi trys kartu pristatysime kolekciją sužinojau likus vos savaitei, todėl paruošiau vos du švarkus – pačiai pristatymo pabaigai, tačiau jie susilaukė didelio susidomėjimo. Dabar ruošiame naują pristatymą, jis bus maždaug po mėnesio, tad turiu užtektinai laiko pasiruošti. „Honey Denim“ principas – individualumas. Mes neturime jau sukurtų švarkų, kuriuos būtų galima iškart išsirinkti ir nusipirkti – ruošiame vienetinius modelius. Sulaukėme pasiūlymų savo švarkelius pardavinėti keliose internetinėse parduotuvėse ir butikuose. Svarstau galimybę sukurti kelias nedideles riboto leidimo kolekcijas. Tačiau, vis vien, kiekvienas švarkelis būtų unikalus ir kito tokios niekas neturės.

Ar atskleisi, kokią techniką naudoji piešimui ant džinso?

Naudojami specialūs dažai bei priedai ir specifinė technika, norint, kad dažai ant rūbo išliktų ilgam. Tad, tai yra mano paslaptis.

Honey Denim - SwO magazine

Kiek laiko užtrunka išpiešti tokį švarkelį?

Užsakymas įvykdomas vidutiniškai per 2-3 savaites, kadangi kiekvienas švarkelis yra individualus, reikalauja kruopštaus pasiruošimo ir darbo.

Žinome, jog jau turi ir savo biurą?

Supratau, kad reikia tokios erdvės, kur žmonės galėtų atvažiuoti ir pamatytų mūsų kurtus švarkus gyvai, pasimatuoti, pasižiūrėti švarkelių tipus, pasikonsultuoti dėl kuriamo piešinio. Greitai planuojame atidaryti ir savo internetinę parduotuvę, kol kas užsakymus priimame Facebooke ir Instagrame.

Kur semiesi įkvėpimo piešiniams?

Didžiąją dalį piešinių išsirenka patys klientai, tačiau pati domiuosi mada ir piešinių tendencijomis, konsultuojuosi su apie tai nusimanančiais žmonėmis. Kita vertus, pati aplinka, bei aktualūs įvykiai pasaulyje pasiūlo įvairių naujų idėjų. Patariu klientams, ir padedu išsirinkti iliustracijas, kurios labiausiai atspindėtų pasirinktą idėją.

Honey Denim - SwO magazine

Ar turi išsikėlusi konkrečių tikslų ir planų, susijusių su „Honey Denim“ ženklu?

Turiu tikslą per pirmus metus papuošti ir aprengti tūkstantį klientų. Jau artėju prie šio skaičiaus. Honey Denim švarkeliais žmonės puošiasi jau 12 – oje pasaulio šalių: Latvijoje, Rusijoje, Didžiojoje Britanijoje, Norvegijoje, Danijoje, Vokietijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Šveicarijoje, Švedijoje, USA, Indonezijoje bei Airijoje. Kadangi kiekvienas žmogus yra išskirtinis, norime, jog savo unikalumą, išgyvenimus, ar emocijas, jis išreikštų per iliustracijas. Tad, tolimesni planai yra plėsti „Honey Denim“ produktų asortimentą. Bet apie tai sužinosite šiek tiek vėliau.

Tau tik 21-eri. Kaip reaguoja aplinkiniai į tavo netikėtai atsiradusią veiklą – verslą?

Tėvai mane visada maksimaliai palaiko, žinoma, pradžioje matė, kad labai daug dirbu ne tik dienomis, bet ir naktimis, tačiau dabar mano kuriamu prekiniu ženklu labai džiaugiasi ne tik visa mano šeima, bet ir mano vaikinas, draugai.

Ar tavo studijos kažkaip susijusios su menais ar mada?

Rudenį rašysiu bakalaurą, studijuoju komunikaciją ir kūrybines industrijas. Man labai patinka mano studijos, jos praverčia ir darbe.

Honey Denim - SwO magazine

Tikriausiai turi savo stiliaus ikoną?

Tikriausiai dar jos neatradau, mano nuomonė dėl stiliaus dažnai kinta, man patinka daugybė skirtingų dalykų.

Ar per darbus dar lieka laiko pagalvoti apie ateitį?

Kaip ir visi žmonės, turiu svajonių – ir jos pastaruoju metu po truputį pildosi. Žinoma, turiu planų ir nekantrauju, kad viskas greičiau ateitų, bet kol kas jų dar neatskleisiu.

Griežtai draudžiama „SwO magazine“ paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © SwO.lt

Komentuok:




*



Reklama
Outlook Festival 2018

Dimensions Festival 2018 | Underground electronic music in an abandoned fort

Yaska Art