Menu
 
 

„Lavera Showfloor“: nuo Napoleono iki avangardo. I dalis

2014 02 04  22:56  |  Aktualijos

Purpurine spalva apšviestas pastatas ir nuolat per projekcijas ant sienų besisukantis filmukas iš tolo skelbė apie renginį, vykstantį už jo sienų – „Lavera Showfloor 2014“ – Berlyno centre tris dienas vykęs renginys sukvietė dizainerius, kuriančius ekologišką madą. Kadangi pagrindinis renginio rėmėjas – „Lavera“ kosmetika, buvo neišvengta ir šių produktų liaupsinimo, dažnai akcentuojami kosmetikos privalumai iššaukė nemažai nepasitenkinimo žiūrovų tarpe ir iš jų mimikų buvo galima spręsti, kad su reklama kiek persistengta, bet, nepaisant to, renginys iš tiesų pavykęs ir puikiai suorganizuotas. Nuo kėdžių išdėstymo, podiumo, kuris puikiausiai matomas iš bet kurio kampo iki pačios renginio atmosferos. Viskas vyko be streso, nebuvo lakstymo ar pasimetimo, kas labai dažnai tiesiog neišvengiama panašaus pobūdžio renginiuose. Be to, ir didelis darbuotojų bei savanorių skaičius tokiame renginyje prisidėjo prie geros organizacijos. Pasirūpinta kiekvienu atvykusiu ir atsakyta į kiekvieną klausimą. Beliko tik mėgautis kolekcijomis.

„Goodone“ (prekės ženklas iš Londono) buvo pirmoji kolekcija, kurią teko išvysti „Lavera Showfloor“ erdvėje. Dizainerė Nin Castle, įkūrusi šį prekės ženklą, stebina savo sugebėjimu skiautinių technikos pagalba sukurti išties puikius drabužius. Skiautiniai – pakankamai rizikingas dalykas. Reikia turėti puikią „uoslę“ spalvoms, raštams ir formoms, tačiau Nin Castle su šia užduotimi susidorojo puikiai, prie skiautinių derindama dar ir mezginius. Panašu, kad jos rengiamos moterys turėtų jaustis ir patogiai, ir stilingai.

Goodone

Nuotraukos: Karolis Kveselis / © SwO

Goodone

Renatta Pruneda, dizainerė, kilusi iš Meksikos, kolekcijos „Imperium Napoleon“ pristatymą pradėjo tik tada, kai užtemo visos salės šviesos ir pasigirdo varpų skambėjimas. Rūmų pokylio nuotaika, kaip dekoracija tarnaujanti senovinė žvakidė, prasilenkdami vienas kitam nusilenkiantys modeliai – nors nesu ištaigingų rūmų mados mylėtoja, tačiau negaliu sakyti, jog spektaklis neužbūrė. Vieną kolekcijos suknelę demonstravo netgi profesionali balerina. Įkvėpimo sėmusis iš Napoleono epochos dizainerė, kaip pati teigia, kolekciją kūrė charizmatiškai ir sėkmingai moteriai. Daugybė ryškių spalvų, įnoringi gėlių raštai, ornamentai ir aksesuarų gausa – visa tai reikalauja puikių stilistinių įgūdžių. Kai kūrime deriniai iš tikrųjų kelia klausimų, tačiau kolekcija išties kvepia elegancija ir rafinuotumu, be to, gausu daug įdomių detalių, tokių kaip medžiaginiai kaklo papuošalai– apykaklės.

Imperium Napoleon

Imperium Napoleon

Imperium Napoleon

Andrea Schelling kolekcija buvo viena iš tų, kuri visus prikaustė prie kėdžių. Tai – preciziška ir elementų gausa pasižyminti kolekcija. Suknelės – tarsi išaustos iš voratinklių, trapios ir plazdančios, rodos, jeigu išjungtum fone skambančią atlikėjos Schiller dainą „Under my skin“ (vert. Po manno oda), net nesigirdėtų, kaip vaikšto modeliai. Prabangūs šifono, organzos, tiulio, brokato audiniai, aksesuarai iš plunksnų ir perlų – tikras haute couture! Nors kolekcijai pasirinkta gana plati spalvų paletė, tačiau tai nė akimirkos neleido suabejoti, jog viskas skoninga ir dera.

Andrea Schelling

Andrea Schelling

Andrea Schelling

Andrea Schelling

„Lavera Showfloor“ metu taip pat buvo galima išvysti stilistų D. MACHTS GROUP projektą „Avantgarde“, kuris vainikavo antrąją renginio dieną. Jų noras ir siekis – įkvėpti žmones eksperimentuoti, suteikti jiems drąsos keistis. Kirpėjai tiesiog čia pat, ant podiumo sukūrė šukuosenas, skirtas kiekvienam moters tipui. Žinoma, performansas buvo daromas su tikslu dar kartą pareklamuoti rėmėjo produkciją, tačiau tai buvo įdomus ir netikėtas posūkis.

Avantgarde

Avantgarde

Avantgarde

Avantgarde

Avantgarde

Laukite tęsinio. Antra dalis – jau rytoj!


Komentuok:




*



Reklama