Menu
 
 

Adidas „Superstar“ atgimimas

2015 06 04  18:46  |  Aktualijos

Reklama SwO Live Feed

Adidas „Superstar“ atgimimas

Nuotrauka: Adidas archyvas

Šiemet „adidas Originals“ komanda iš naujo pristatė populiariosios kultūros ikona tapusį „Superstar“ batelį. Pirmą kartą šis batelių modelis, kaip krepšinio avalynė, pristatytas 1969 metais. Iš žaidimo aikštelės jis netrukus persikėlė į gatves ir tapo neatsiejama urban stiliaus dalimi. Pristatant batelius 7-ajame dešimtmetyje, žodis „superžvaigždė“ buvo suprantamas tiesiogiai ir netgi gana tiesmukai. Šiandien šis terminas turi kur kas daugiau prasmių ir interpretacijų.

2015 m. „adidas Originals“ skiria naujam „Superstar“ istorijos skyriui – pristatomi atnaujinti batelio modeliai, o įvairiose šalyse į kampaniją įsitraukia ir savo mintimis dalinasi populiariosios kultūros žvaigždės.

„Superstar“ kampanija #OriginalSuperstar startavo 90 sekundžių filmu, kuriame pasirodo futbolininkas David Beckham, atlikėjai Pharrell Williams, Rita Ora ir krepšininkas Damian Lillard. Jie atskleidžia savo mintis apie tai, ar šiais laikais žinomi žmonės iš tikrųjų siekia minios gerbėjų, besąlygiško šlovinimo ir ką iš tiesų reiškia būti superžvaigžde.

Lietuvoje savo nuomone apie žvaigždės statusą dalinasi ZIP FM radijo laidų vedėja Simona Albavičiūtė-Bandita, dizaineris Gabrielis Žvirblis, didžėjus ir gatvės meno entuziastas Ignas Vaicekauskas (DJ Swix) bei mados ir ekstremalaus sporto mėgėjas Gražvydas Ivaškevičius. Superžvaigždė – tai statusas, minios gerbėjų ar originali ryškios asmenybės veikla?

Adidas „Superstar“ atgimimas _ Gabrielis Žvirblis

„Eiti kitų pramintais takais lengviausia, todėl liūdna, kai žmonės siekia tik momentinės sėkmės. Tikrasis pasiekimas yra atrasti ir pristatyti originalią idėją. Staigus viešumas dėl to, jog padarei tai, ką daro visi, neverčia didžiuotis ir tikėti savimi. O juk viskas nuo to ir prasideda – kiti neims žavėtis tavo idėja, jei pats ja nuoširdžiai netiki“, – pasakoja S. Albavičiūtė-Bandita. Aktyvų gyvenimo būdą dievinanti Simona priduria, kad kiekvienas žmogus yra kažkuo išskirtinis, tik reikia atrasti ir išlaisvinti savo kūrybines galias bei pasinaudoti savo išskirtinumu, o ne jį slėpti.

2014 m. Lietuvos hiphopo muzikos apdovanojimuose drauge su kolektyvu „Tie geresni“ triumfavęs ir geriausio hiphopo muzikos didžėjaus titulą pelnęs I. Vaicekauskas pastebi, kad socialiniai tinklai iš esmės pakeitė supratimą, ką reiškia saviraiška ir kūrybiškumas. Superžvaigždei Ignui, kuris geriau žinomas kaip DJ Swix, asocijuojasi su pastangomis ir ryžtu siekti savo tikslų.

Jam pritaria ir originaliu stiliumi bei gyvenimo būdu išsiskiriantis G. Ivaškevičius, kuris superžvaigždės titulą sieja su unikalia, užkrečiančią energiją skleidžiančia asmenybe, o ne aklu populiarumo siekimu. „Žinomas žmogus, legenda – tai nėra vien išorinis vaizdas, drabužių ir aksesuarų spindesys. Tai išlaisvinta kūrybinė galia, originalumas, o drauge ir pastovumas bei paprastumas. Juk kiekviena superžvaigždė pirmiausia yra žmogus, tik iš kitų ji išsiskiria nevaržoma fantazija ir didžiuliu pasitenkinimu tuo, ką veikia kasdien“, priduria dizaineris G. Žvirblis.

Adidas „Superstar“ atgimimas _ Gražvydas Ivaškevičius

Adidas „Superstar“ atgimimas _ Ignas Vaicekauskas

Adidas „Superstar“ atgimimas _ Simona Bandita

Adidas „Superstar“ atgimimas

Adidas „Superstar“ atgimimas

Adidas „Superstar“ atgimimas

Griežtai draudžiama SwO magazine paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © Swo.lt

Komentuok:




*



Reklama
Keliaujantys nebyliojo kino koncertai - Garsinės Peržiūros

Outlook Festival 2017 - Europe's leading soundsystem culture festival

Yaska Art