Menu
 
 

„H&M Conscious Exclusive“ – perdirbtos pakrantėse surinktos atliekos

2017 02 09  17:50  |  Aktualijos

Reklama SwO Live Feed

Natalia Vodianova - H&M Conscious Exclusive

Nuotraukos: H&M archyvas.

Naujojoje „H&M“ kolekcijoje „Conscious Exclusive“ dėmesys skiriamas tiek tvarumui, tiek stiliui: 2017 m. kolekcijos drabužiai pasiūti iš novatoriškos tvarios medžiagos BIONIC® – perdirbto poliesterio, pagaminto iš plastikinių pakrantėse surinktų atliekų. Laisvai krintantys audiniai, naudoti sudėtingoms klostuotoms suknelėms pasiūti, atskleidžia, kad ir stilingiausi drabužiai gali būti siuvami tausojant aplinką.

Be to, kad bus pristatyta visa kolekcija moterims ir rafinuota, bet patogi apranga vyrams, kolekcijoje pirmą kartą pasirodys ir vaikiški drabužiai bei „Conscious Exclusive“ ekologiški kvapieji aliejai. Kolekcija bus pasiekiama apytiksliai 160 parduotuvių visame pasaulyje ir internete nuo š. m. balandžio 20 d.

Supermodelis ir filantropė Natalia Vodianova tapo šių metų „Conscious Exclusive“ kolekcijos veidu. Tai yra jos pirmoji „H&M“ kampanija.

Natalia Vodianova - H&M Conscious Exclusive

„Didžiuojuosi galėdama būti „H&M“ „Conscious Exclusive“ kampanijos dalimi. Nuostabu matyti pažangą, daromą kuriant tvarius audinius, naudojamus šioje kolekcijoje, kuri yra skirta tvaresnei visos mados ateičiai“, – sako Natalia Vodianova.

H&M Conscious Exclusive - SwO magazine

Svarbiausias kolekcijos akcentas – lengva plisuota pastelinės rožinės spalvos suknelė, pagaminta iš BIONIC® – perdirbto poliesterio, pagaminto iš pakrantėse surinktų atliekų. Tai puošnių ir išskirtinių drabužių kolekcija. Kiekvienas jų skirtingais būdais atskleidžia, kad iš tvarių medžiagų galima sukurti itin stilingą aprangą.

Conscious Exclusive - SwO magazine

Kolekcija „Conscious Exclusive“ yra „H&M“ žingsnis link tvaresnės mados ateities. Iš viso „H&M“ gaminių asortimento 20 % dabar gaminami iš tvaresnių medžiagų (2015 m.) ir siekiama, kad šis skaičius kiekvienais metais didėtų. „H&M“ yra viena iš daugiausiai perdirbto poliesterio naudojančių įmonių pasaulyje ir viena iš didžiausių ekologiškos medvilnės pirkėjų. Medvilnei keliamas tikslas – kad iki 2020 m. ji būtų 100 % tvarus šaltinis. Vienas iš „H&M“ siekių – kad tvarūs, geros kokybės madingi drabužiai būtų pasiekiami kuo didesniam žmonių skaičiui.

Trumpas filmas apie BIONIC® medžiagą. 

Griežtai draudžiama SwO magazine paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © Swo.lt

Komentuok:




*



Reklama
Egzotique Egzotique

Yaska Art