Menu
 
 

Istoriniu žavesiu pulsuojanti šiuolaikiška tvaresnių audinių kolekcija

2016 03 18  00:33  |  Aktualijos

Reklama SwO Live Feed

H&M Conscious Exclusive 2016

Nuotraukos: © H&M

2016 m. „H&M Conscious Exclusive“ kolekcijoje istorijos pojūtis lengvai persipina su šiuolaikiškumu. Išreiškiant pagarbą Paryžiaus Taikomosios dailės muziejuje atidaromai Fashion Forward – 300 years of Fashion parodai, kolekcijos, dvelkiančios tapyba ir rafinuota elegancija, pristatymas sutaps su parodos atidarymu.

„H&M“ dizaino komanda peržiūrėjo muziejaus mados kolekcijų archyvus ir išsirinko labiausiai paskutiniųjų trijų šimtmečių aukštąją madą įkūnijančius drabužius. Jie įkvėpė šiuolaikišką ir menišką kolekciją, kuri yra jausminga, pažangi, tvari ir išties nepakartojama. Nuo balandžio 7 dienos kolekcijos gaminius bus galima įsigyti internetu ir maždaug 180 parduotuvių visame pasaulyje, tarp kurių – ir „H&M“ parduotuvė PC „GO9“ Vilniuje.

H&M suknelės 2016

„Iš novatoriškų tvarių audinių, naudojant puošnius pagražinimus, kurtoje kolekcijoje gausu užuominų, vyrauja formų ir audinių įvairovė, kurią vainikuoja gausiai puošti aksesuarai ir dekoratyvinio meno įkvėpti dailūs mažmožiai“, – pasakoja Ann-Sofie Johansson, kūrybinė „H&M“ patarėja.

Aptakus, laisvas siluetas pastebimas laisvai krintančiose suknelėse, skoninguose durtiniuose ir formą išlaikančiuose sijonuose. Šiek tiek stebina piešiniai – suknelės sukelia paveikslo ar skulptūros iliuziją. Marmuro raštais puoštos vakarinės suknelės giliomis iškirptėmis; laisvos suknelės, papuoštos trijų Botičelio gracijų raštais. Trumpos suknutės ir tapytojo stiliaus marškinėliai pulsuoja atsainiu rafinuotumu, nutiesdami jaudinantį ir žaižaruojantį tiltą iš praeities į dabartį.

H&M suknelė

„Vienas iš mano mėgstamiausių kolekcijos drabužių yra trumputė asimetriška suknelė, įkvėpta Gustave Moreau paveikslo. Man labai patinka, kaip sąmoningai parinktas, tvarus audinys yra derinamas su seno paveikslo motyvais. Nuostabu, kad galime kurti tvarius drabužius, kurie tiktų net einant raudonuoju kilimu“, – pasakoja kampanijos veidas Julia Restoin Roitfeld.

Julia Restoin Roitfeld

Naudoti tokie audiniai kaip ekologiškas šilkas, kanapių pluoštas, perdirbtas lino pluoštas ir „Tencel®“ mišiniai, o taip pat ir naujoviškos medžiagos – iš perdirbto stiklo pagaminti karoliukai ir akutės bei iš perdirbto sudėvėto džinso pagamintas „Denimite“ pluoštas. „H&M“ yra pirmoji jį naudojanti mados kompanija.

H&M Conscious Exclusive kolekcija

Kampanijos fotosesijos su Julia Restoin Roitfeld užkulisių akimirkas galite pamatyti čia:

Griežtai draudžiama SwO magazine paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © Swo.lt

Komentuok:




*



Reklama
Flow Femme

Yaska Art