Menu
 
 

Kristinos Sviderskaitės kūryboje nauja sritis – pirmoji kolekcija vyrams „Industrial Velvet“

2020 01 21  15:37  |  Aktualijos

Industrial Velvet

Nuotraukos – Rasa Nebasa ©

Dizainerei Kristinai Sviderskaitei, kuriančiai prekės ženklui Kristina S Studios, šis laikotarpis ypatingas – kūrėja pristatė pirmąją savo kolekciją vyrams INDUSTRIAL VELVET. Drabužių dizainerė naują kūrybos etapą pradėjo su kolekcija skirta drąsiam ir stilingam miesto vyrui. K. Sviderskaitės sukurta vyriškos energijos pilną kolekcija – architektūrinių formų, dinamiškų siluetų, žaidžianti proporcijomis, skirtingų audinių derinimu, netikėtomis konstrukcijomis ir transformacija.

Kristina, kaip tau gimė idėja kurti vyrams?

Kurti vyrams svajojau jau labai seniai. Man įdomi vyriška mada, ypač jos praktiškumas ir lakoniška estetika. Taip pat nuo pat kūrybos pradžios traukė dizaino funkcionalumas. Esu kūrusi individualiai vyrams, bet visos kolekcijos kurti vis nesiryžau. Būtent vyriškos mados projektui sukurti laimėjau stipendiją iš Lietuvos kultūros tarybos ir gavau progą svajonę materializuoti. Tai buvo mano didysis metų projektas ir iššūkis.

Industrial Velvet

O kas tave įkvėpė kūrybai?

Pirmiausia mane įkvėpė miestas, jo aplinka, gyvenimas. Kadangi gyvenu ir kuriu Naujamiesčio rajone ir mane supa industrinė aplinka, ji ir tapo pagrindiniu vizualiniu įkvėpimo šaltiniu. Geometrinės formos, ritmas, industrinės architektūros detalės, tamsūs tonai, nubyrėjusių pastatų faktūros, pasikeitusi paskirtis – visa tai įvairiomis formomis persikėlė į drabužius. Taip atsirado aiškios formos, architektūrinės linijos, geometrija, skirtingų audinių sujungimas į visumą, transformacija, tamsios spalvos.

Industrial Velvet

Kristina, kokia kolekcijos INDUSTRIAL VELVET idėja?

Kolekcijos idėją užkodavau pavadinime – INDUSTRIAL VELVET (angl. Industrinis aksomas). Tai tarsi dviejų polių sugretinimas, balansavimas tarp priešybių. INDUSTRIAL – asocijuojasi su šaltumu, šiurkštumu, tvirtumu, kietumu, aiškumu. Tai savybės, kurios dažnai tradiciškai susiejamos su vyriškumu. VELVET – švelnumas, jautrumas, neapčiuopiamumas, trapumas – savybės, kurios labiau priskiriamos moteriškumui. Tai kolekciją apie visapusišką asmenybę – žmogų, nepaisant jo lyties, kur sudera ir vyriškas ir moteriškas pradai.

Industrial Velvet

Kam skirta kolekcija? Koks tai vyras?

Pirmąją Kristina S Studios vyrišką kolekciją dedikavau miesto vyrui. Tai drąsi, kūrybinga, visapusiška ir brandi asmenybė. Vyras, mėgstantis komfortą ir laisvę, vertinantis kokybę, atviro požiūrio į gyvenimą. Jis myli gyvenimą ir tai, ką veikia. Drabužis jam – asmenybės išraiška, būdas parodyti savo požiūrį ir vertybes. 

Industrial Velvet

Kokia yra kolekcija?

INDUSTRIAL VELVET kolekcijoje – 10 skirtingų drabužių ir aksesuarų derinių, skirtų vėsiajam sezonui. Asortimentą sudaro kelių modelių kelnės, megztiniai, švarkai, paltai, striukės bei įvairių transformuojamų  modelių kuprinės. Labai dažnai kalbėdama su vyrais, girdėjau nusivylimą, jog įdomių drabužių jie parduotuvėse beveik neranda. Todėl kurdama bandžiau rasti balansą tarp drabužio funkcionalumo ir originalumo. Žaidžiau skirtingų spalvų ir audinių faktūrų suderinimu, įdomesniu drabužio kirpimu, netikėtomis detalėmis. Savo kūryboje drabužių transformaciją naudoju  jau seniai, ją perkėliau ir į vyrišką liniją. Stengiausi sukurti tokius drabužius, kurie turėtų kelis vilkėjimo variantus. Noriu suteikti vyrui laisvės ir erdvės savo išraiškai per drabužius. Kartu – skatinti kūrybiškumą ir mokėjimą žaisti drabužiu, atrasti skirtingus derinius ir savo unikalų stilių. Taip pat man buvo labai svarbu  sukurti tokius drabužius, kurie derėtų tarpusavy arba būtų lengvai derinami prie jau turimų. Noriu prisidėti prie sąmoningo vartojimo. Beje vyriškoje kolekcijoje tęsiu tvarios mados idėjas – drabužių detalėms arba visam drabužiui naudojau likusias audinių atraižas.

Industrial Velvet

 

Industrial Velvet

Kaip tu jautiesi sukūrusi šią pirmąją kolekciją vyrams?

Kadangi ši kolekcija vyrams man yra pirmoji, neslėpsiu kūrybos užkulisių. Manau, imtis naujų dalykų  visada yra iššūkis. Nori nenori – turi išeiti iš komforto zonos ir susidurti su nepasitikėjimu, baimėmis, kūrybiniais sunkumais. Išties nebuvo lengva, bet tai buvo ir labai įdomus procesas ir nepakartojama patirtis. Džiaugiuosi rezultatais ir įgytais naujais profesiniais gebėjimais, drąsa. Ir, žinoma, labai smalsu kaip kolekcija keliaus į vyrų spintas, kokie bus jų įspūdžiai.

Ar galėtum pasidalinti savo planais?

Planuoju pratęsti liniją vyrams ir sukurti daugiau vyriškos mados kolekcijų. Manau mada vyrams turi daug erdvės kūrybai. Šiuo metu naująja kolekciją INDUSTRIAL VELVET galima pamatyti internetinėje svetainėje www.kristinastudios.com ir kituose prekės ženklo socialiniuose kanaluose. Taip pat planuoju kolekciją pristatyti ir parodyti tarptautiniuose konkursuose ir mados renginiuose.

Sviderskaitės vyriškos mados kolekcijos projektą finansavo Lietuvos kultūros taryba.

Fotografė – Rasa Nebasa
Videografas – Auri videography
Modeliai – Vidmantas Rimkus ir Tomas Kuleša

Griežtai draudžiama „SwO magazine“ paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © SwO.lt

Komentuok:




*



Reklama
Julija Goyd ir Agnė Juodvalkytė. Terpė

SwO Street

Kitoks svinguojančio Londono portretas

DNO Records