Menu
 
 

Laisvė lyčiai, arba naujoji „Louis Vuitton“ reklama

2016 01 23  16:10  |  Aktualijos

Reklama SwO Live Feed

Laisvė lyčiai, arba naujoji „Louis Vuitton“ reklama

Nuotrauka: © Louis Vuitton

Nors androgeniškumas ir pradėjo trinti liniją tarp moteriškų ir vyriškų drabužių, tai, nepaisant kelių išskirtinių atvejų, dažniausiai buvo siejama tiesiog su mergina, apsirengusia vyrišku kostiumu. Naujausioje Louis Vuitton moteriškų drabužių kampanijoje su kitais modeliais buvo užfiksuotas ir  Will Smith sūnus Jaden Smith, segintis sijoną. Ši nuotrauka išprovokavo pareiškimą, apskriejusi visą pasaulį, kad gyvename tokiuose laikuose, kuriuose egzistuoja laisvė ir drabužiai į vyriškus bei moteriškus nebeturi būti skirstomi. Mados namų dizaineris Nicholas Ghesquière spaudos pranešime pasakė: „Kodėl Jaden Smith dalyvavo šioje kampanijoje? Jis pristato kartą, kuriai priklauso tikroji laisvė, laisvė nuo manifestų ir klausimų apie lytį.“

Griežtai draudžiama SwO magazine paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © Swo.lt

Komentuok:




*



Reklama
Flow Femme

Yaska Art