Menu
 
 

Londono mados savaitę atidarys „Burberry“ ir Agnė Kuzmickaitė

2020 09 10  20:09  |  Aktualijos

Londono mados savaitę atidarys „Burberry“ ir Agnė Kuzmickaitė

Nuotraukos – Agnės Kuzmickaitės archyvų ©

Šiemet, dėl pasaulyje siaučiančio koronaviruso, mados savaičių situacija išties komplikuota – dalis renginių buvo tiesiog atšaukti, dalis jų – persikėlė į virtualią erdvę. Gera žinia ta, kad viena garsiausių šalies drabužių dizainerių Agnė Kuzmickaitė vietoje nestovi ir randa būdų pristatyti savo kūrybą bei garsinti Lietuvos vardą užsienyje. Vos prieš pora mėnesių Vilniaus rotušėje surengusi gerbėjų ypač palankiai įvertintą madų šou, savo naujausią, 2021 metų pavasariui ir vasarai skirtą, pret-a-porter kolekciją dizainerė pristatys pagrindinėje Londono mados savaitės programoje.

Lietuvos ir Pabaltijo mados istorijoje tai beprecedentis įvykis – Agnės vardas jau antrą kartą įtrauktas į oficialią Londono mados savaitės programą kartu su „Burberry“, Vivienne Westwood, Victoria Beckham ir kitais garsiausiais pasaulio mados industrijos dizaineriais.

Londono mados savaitę atidarys „Burberry“ ir Agnė Kuzmickaitė

Nuotrauka – Luko Griciaus ©

Nors A. Kuzmickaitė planavo surengti gyvą pristatymą, dėl susiklosčiusios pandeminės situacijos planus teko keisti – pirmąją Londono mados savaitės dieną, iškart po „Burberry“ mados namų šou, dizainerė pristatys virtualų formatą, parodant kolekcijos idėją atskleidžiantį trumpametražį filmą. Iš dalies šį projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba.

Londono mados savaitę atidarys „Burberry“ ir Agnė Kuzmickaitė

Nuotrauka – Artis Dzerve ©

Garsaus latvių režisieriaus Artis Dzervės sukurto filmo premjera vyks rugsėjo septynioliktą dieną Londono centre, Soho rajone įsikūrusioje kino salėje. Į šį pristatymą svajoja patekti didelis būrys Didžiojoje Britanijoje ir ne tik svarbių mados industrijos asmenybių, tačiau, siekiant užtikrinti saugumą ir išlaikyti būtinus atstumus tarp žmonių, filmo premjerą išvysti galės ne visi. Tiesa, jau dabar dizainerė sulaukė populiarių tarptautinių žiniasklaidos kanalų „Getty Images“ „Daily mail“ ir „ The Evening Standard“ dėmesio.


Komentuok:




*



Reklama