Menu
 
 

Nauja tendencija – mados ir filmo sąjunga

2011 06 06  16:04  |  Įžvalgos

Reklama SwO Live Feed

Nauja tendencija - mados ir filmo sąjunga

2010-ųjų metų pavasario/vasaros sezono metu mados filmai buvo skirti tik mados žurnalų redaktoriams, kolekcijų pristatymams, pirkėjams ir kitiems mados industrijai priklausantiems žmonėms. Šį sezoną mados industrijos prekiniai ženklai strategiškai integravo mados filmus kaip vieną iš komunikacijos būdų, siekdami sukelti intrigą bei susidomėjimą nauja kolekcija, šiai dar nepasiekus parduotuvių vitrinų.

Prada mados namų skaitmeninis kolekcijos pristatymas, kuriame nuo pirmos sekundės dėmesį prikausto manekenės Tati Cotliar, Kinga Razjak, Arizona Muse, Mariacarla Boscono ir Zuzanna Bijoch, dėvinčios dryžiais ir bananų motyvais dekoruotus Prada 2011-ųjų metų pavasario kolekcijos modelius bei šokančios pagal Ratatat Mirando muziką, sulaukė didžiulės sėkmės. Internetiniame puslapyje youtube.com pristatymą peržiūrėjo bent keli šimtai tūkstančių žmonių.

Nors Tom Ford nuožmiai kovoja su žiniasklaida dėl fotografijų bei filmuotos medžiagos platinimo iš jo kolekcijų  pristatymų, kurie skirti tik privilegijuotiesiems, neteisinga būtų teigti, kad dizaineris visiškai atmeta virtualųjį pasaulį. Stilingame filme pasirodo Julianne Moore, Beyoncé Knowles, Lauren Hutton, Rachel Feinstein, Daphne Guinness, Julia Restoin-Roitfeld, kurios atstojo modelius, šmėsteli ir Anna Wintour, Grace Coddington, Hamish Bowles, Joe Zee, Stefano Tonchi, Cathy Horyn, Carla Sozzani bei Jefferson Hack veidai. Tomas Fordas šiuo mados filmu „išsako“ savo nuomonę, kas yra tikras, aukščiausios klasės mados šou.

Nepaprastai talentingas Chanel makiažo skyriaus kūrybinis vadovas  Peter Philip sugalvojo itin nuotaikingą filmuką, kuriame pagrindinį vaidmenį „atlieka“ robotai, pagaminti iš Chanel kosmetikos pakuočių. Mados namų filmuko pristatymo laikas sutapo su naujausios kosmetikos linijos išleidimu ir sukėlė didžiulį susidomėjimą „Chanel Makeup Confidential“ internetiniu puslapiu, kuriame taip pat publikuojama išskirtinė filmuota medžiaga iš Chanel mados šou užkulisių. Filmas sulaukė didžiulės sėkmės ir žaibo greitumu pasklido po įvairiausius mados blogus.

Ruth Hogben sumanymu Gareth Pugh kolekcijos pristatymas nufilmuotas XIV amžiaus Orsanmishele bažnyčioje, Florencijoje. Filmas puikiai papildė kolekciją, kurią dizaineris sukūrė įkvėptas krikščioniškosios ikonografijos ir Florencijos turtų. Su nepriekaištingai sukurtais stilistės Katie Shillingford įvaizdžiais ir dramatišku Metthew Stone garso takeliu išėjo vienas įspūdingiausių mados filmų:

Nesuvaržyta, smalsi bei lakios vaizduotės – tokią prekinio ženklo Seven Henrietta Street merginą pristato muzikinių vaizdo klipų režisierius Kinga Burza. Bendradarbiaujant su anglų aktore Anna Brewster bei skambant atlikėjos SoKo dainai, gimė nuotaikingas, šiltas, geras emocijas sukeliantis filmukas.

Parengta pagal business of fashion mados filmų top apžvalgą.

Griežtai draudžiama „SwO magazine“ paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © SwO.lt

Komentuok:





*