Menu
 
 

Pamalonink ir save, arba stilingas sulčių baro įvaizdis

2014 04 08  16:33  |  Aktualijos

Reklama SwO Live Feed

The Juice Room

Newisnew.lt nuotrauka.

Ei, visi sulčių gerbėjai, sveiki sulaukę pavasario! Ar jau spėjote pasidžiaugti  šviežiausio sulčių baro „The Juice Room“ sultimis? Mes tai negalėjome sutramdyti šypsenos, pamatę baro iliustracijas. Pamalonink ir save! Tokia pirma mintis, kylanti pamačius paveikslų serijas. Panašiai reklama ir vadinasi. „Padaryk ką nors gero ir sau“ (vert. Please yourself too) – iliustracijų serija šmaikščiu pavadinimu sukuria nepakartojamą nuotaiką ir atspindi žaismingai ironišką baro charakterį. Vieną kartą pamatę, niekaip negalėjome išmesti jų iš galvos, todėl susiradome jų autorę Liną Vyšniauskaitę (23 m.) ir pasisodinom pokalbiui. Beje, pati Lina nėra nei sulčių, nei „Coca – Cola“ mėgėja, greičiau jau tyro vandens. Taip pat ji šią žiemą, kai dauguma mūsų skundėsi šalčio laužomais kaulais, maudėsi eketėje!

The Juice Room

Asmeninio archyvo nuotr.

Pavasariui mergina rekomenduoja ne gražią rankinę ar ryškius sportinius batelius, o du šunis. Renkasi ji ne kokią ryškią ar išpopuliarėjusią pastelinę, o tiesiog rudą spalvą. Geria žalią arbatą su „Svetlanos“ sausainiais. Svajoja apie pabuvojimą sodyboje, o smagiausia dalis Linos gyvenime yra kūryba.

Iš Panevėžio kilusi Lina kuria, dirba ir, kaip pati sako, „stengiasi gyventi gerai“ Vilniuje jau keletą metų. Šiokiomis dienomis ji atsiduoda kūrybiniam darbui, o savaitgaliais stengiasi užmigdyti kompiuterį ir ištrūkti pakvėpuoti grynu oru. Atsakinėdama į mano klausimus ji „šokinėja ant gimnastikos kamuolio“, o priešais esantis draugas palaiko kompaniją. Trūksta naujos muzikos? Lina rekomenduoja „Moderat“ garsus. Mergina ne per seniausiai baigė kūrybinių industrijų studijas VGTU ir šiuo metu dirba  „New!“ reklamos agentūroje, kuri ir atsakinga už šio skanaus vizualaus kąsnelio gimimą – rausvą ir ironišką sulčių baro reklaminę kampaniją. Kadangi dienomis Lina daug dirba kompiuteriu, tad vakarais bando bent šiek tiek pajudinti kaulus arba, kaip jau įprasta, grįžta prie „dailės ir darbelių“.

The Juice Room

Newisnew.lt nuotrauka.

Bet pradėkime nuo pradžių. Kaip Lina atsirado spalvingame iliustracijų pasaulyje? Mergina teigia, kad tai buvo legendinio ir visiems gerai žinomo Erasmus pasekmė. „Pradžios taškas buvo pusmečio trukmės Erasmus studijų mainai Suomijoje, kur, norėdama atsiriboti nuo mainų programos tradicijų ir išprotėjusios  kasdienybės bei žmonių, slėpiausi gausiose knygų ir kito įdomaus turinio universiteto bibliotekose, varčiau įdomiausius iliustracijų leidinius ir tai mane labai įkvėpė kurti. Natūralu, kitas žingsnis buvo planšetės įsigijimas. Iš esmės mane „išdresiravo“ reklama, kurioje dirbdama iliustratore ir piešdama tik vienu stiliumi, ilgai neišsilaikysi – tad mano piešimo stilius gali varijuoti nuo mikrobangų krosnelės iki sietyno. Iš tikrųjų baltai pavydžiu tiems, kurie turi asmeninį piešimo stilių, bet tuo pačiu džiaugiuosi, turėdama galimybę tą pačią dieną piešti keliomis skirtingomis stilistikomis. Tokio tipo ieškojimai padeda perprasti technikas ir įkvepia, kuriant nuosavą hibridą“.

Kokie pašaliniai veiksniai ją įkvepia kūrybai? „Mane inspiruoja viskas nuo pokalbių iki sapnų, – atsako Lina. – Tačiau labiausiai pasiduodu vizualinei stimuliacijai, kuria bandau save apsupti kiekvieną dieną. Esu įsimylėjusi galybę iliustratorių, dizainerių ir kitų artistų, o šiuo metu ant pjedestalo – Al Parker. Labai mėgstu jo kompozicijas, situacijas bei potėpius”.

Kampanija „Padaryk ką nors gero ir sau“ taip pat yra bendras reklamos agentūros projektas, prie kurio kūrybos proceso prisidėjo nemažai žmonių. Šios kampanijos tikslas buvo provokacija, o tam visada reikia ieškoti naujos krypties, kampo bei idėjų. Cituojant vieną komandos narių, „sulčių baras skatina būti egoistu”. Juk ar ne tu rūpiniesi kitais ir visad pasilieki malonumą sau paskutinėje vietoje? Ką gi, tuomet metas bent kartą pamaloninti ir save! „Pavyzdžiui, pasilepinti šviežiai spaustais vitaminais“. Taip ir gimė ši patrakli ir subtiliai nepadori iliustracijų serija. Savajai darbo daliai Lina įkvėpimo sėmėsi iš vintažinių komiksų ir amerikietiškojo pop meno.

Ačiū už pokalbį, linkėjimai šaunuoliams „New!“ ir Iki kitų provokacijų, Lina!

The Juice Room

Newisnew.lt nuotrauka.

The Juice Room

Facebook.com/TheJuiceRoom nuotr.

Agentūra: „New!“
Kūrybos direktorius: Tomas Ramanauskas
Meno direktorė: Lina Marcinonytė
Kūrybininkas: Žygimantas Kudirka
Projekto vadovas: Laimonas Trota
Iliustratorė: Lina Vyšniauskaitė
Užsakovas: sulčių baras „The Juice Room“

Griežtai draudžiama SwO magazine paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © Swo.lt

Komentuok:




*



Reklama
Keliaujantys nebyliojo kino koncertai - Garsinės Peržiūros

Outlook Festival 2017 - Europe's leading soundsystem culture festival

Yaska Art