Menu
 
 

Svaiginantis namų parfumerijos pasaulis įtraukia kiekvieną į jį žengiantį

2018 11 09  06:00  |  Pokalbiai

Reklama SwO Live Feed

Candelaria Home Fragrances Boutique

Nuotraukos – „Candelaria Home Fragrances Boutique“ archyvo ©

Tabakas, samanos, vanilė, konjakas ar pakalnutės – kaip kvepia jūsų namai? „Candelaria Home Fragrances Boutique“ parduotuvės, kurioje prekiaujama aukštajai madai prilygstančia namų parfumerija, įkūrėja Agnė Sakalauskaitė siūlo šioje srityje pamiršti madas ar sezonus ir kliautis vien savo jausmu. Kalbamės su namų kvapų entuziaste leisdamiesi į kelionę po nuostabiai platų kvapų, ilgamečių tradicijų ir meistrystės pripildytą namų parfumerijos pasaulį.

Agnė Sakalauskaitė

Kaip prasidėjo jūsų draugystė su namų kvapais?

Dažnai ir pati pasvarstau, kada buvo tas momentas. Bet taip ir nerandu konkretaus taško, kuomet pasinėriau į aromatų pasaulį. Man atrodo, kad namų kvapai mane lydėjo visą gyvenimą. Mūsų šeimos namuose, pamenu, visuomet buvo deginamos žvakės, kvepėjo prisiminimais. Todėl man tai buvo neatsiejama namų dalis.

Kai įsikūriau savo namuose, nejučia pradėjau ieškoti žvakių bei namų kvapų – interjero detalių, kurias norėčiau turėti ir puošti savo namus, suteikti jiems jaukumo. Galų gale kurti savo tradicijas. Juk bene kiekvienas svajoja vakarais po darbų prie vakarienės stalo jaukiai įsitaisius su šeima ar draugais, degant žvakėms, aptarti dieną ir atsipalaiduoti? Turėjau labai aiškią viziją, ko noriu. Ieškojau išskirtinių produktų ir svarbiausia juos atitinkančios kokybės, tačiau tuo metu Lietuvoje nieko panašaus neradau. Tai, ko ieškojau, dabar puikiai atsispindi „Candelaria Home Fragrances Boutique“ asortimente. Bekvapės, nevarvančios stalo žvakės, namų kvapai, kvapnios žvakės, aksesuarai – tai produktai, kurie puikuojasi mūsų lentynose ir ties kuriais specializuojasi mūsų visa komanda.

Šiandien galiu teigti, kad „Candelaria Home Fragrances Boutique“ nėra produkto, kurio pati nebūčiau išbandžiusi savo namuose. Aš ir toliau ieškau išskirtinių kvapų nenuolaidžiaudama kokybei bei siekdama, kad kiekvienas produktas kartu būtų ir interjero detalė tiek namuose, tiek biure.

Pamenu, prieš tris metus atidarant „Candelaria Home Fragrances Boutique“ mano namuose buvo tikrai gerokai per daug žvakių ir kvapų. Niekas nepasikeitė ir dabar (juokiasi). Paprasčiausiai negaliu sau leisti rekomenduoti klientui produkto, kuomet nepažįstu jo pati.

Candelaria Home Fragrances Boutique

Kaip keitėsi ar vis dar keičiasi jūsų skonis?

Mėgstamų kvapų paletė iš esmės nepasikeitė. Man visuomet patiko sunkūs, išskirtiniai kvapai, tačiau darbo pobūdis išmokė į kvapą pažvelgti plačiau ir ieškoti kartais net paprastuose aromatuose tikrų perliukų.  

Man visada įdomiausia yra stebėti, kaip „auga“ klientai kartu mums keldami kartelę vis aukščiau ir aukščiau. Kvapų pasaulį aš palyginčiau su vyno pažinimu – kuo giliau, tuo darosi vis įdomiau ir nuo paprasto baltojo vyno nejučia pereini prie kartais net ir meno kūriniui, skonio prasme, prilygstančio raudonojo. Pavyzdžiui, anksčiau drėgnų sienų su pelėsiu ar bažnytinių smilkalų aromatai mažų mažiausiai keldavo neigiamas emocijas, o ką jau kalbėti apie tokių parfumerinių kūrinių apgyvendinimą savo namuose. Šiandien džiaugiuosi, kad mūsų klientai drąsiai priima pačias netikėčiausias kvapų paletes.

Beje, atradimai gali būti ir ne tokie drastiški. Būna, kad klientui, ieškančiam saldaus, malonaus kvapo, pasiūlome vanilę, bet sulaukiame atsakymo, kad vanilė yra neįdomu ir banalu. Tokiais atvejais mėgstu nustebinti parodydama, kad mums įprasta vanilė gali „suskambėti“ visai kitaip. Todėl aš visuomet raginu žmones būti atvirus. Ir vanilė, ir rožė gali labai maloniai nustebinti. Tik nereikia savęs apriboti stereotipais.

Daug keliaujate ir bendraujate su užsienio namų kvapų gamintojais. Kas yra padarę didžiausią įspūdį?  

Turbūt ne paslaptis, tačiau parfumerijos pasaulis labiausiai koncentruojasi Prancūzijoje, kur ir gimsta išskirtiniai aromatai. Tačiau tai tik viena dalis viso produkto, kita – tai dizainas ir istorija.

Ar patikėtumėte, kad, pavyzdžiui, prie belgų gamintojo „Baobab Collection“ kiekvieno naujo produkto, iki jo pristatymo rinkai, dirba didžiulė komanda net du metus. Per tą laiką kuriama koncepcija, kvapas, gaminama žvakė, jos pakuotė. Kai tenka pamatyti visa tai savo akimis, tuomet pasidaro kur kas aiškiau, kodėl kai kurios žvakės gali kainuoti lyg prabangiausių kvepalų buteliukas. Nes tai ir yra kvepalai, tik namams. Juk į jų sukūrimą įdedama ne mažiau darbo, laiko bei aukščiausios kokybės ingredientų.

Šio gamintojo sezono kolekcijų pristatymai kas kartą pranoksta visus lūkesčius nuo išskirtinio dėmesio pakuotei, kvapui iki istorijos, kuri subtiliai apsigyvena jų gaminius įsigijusių žmonių namuose.

Mūsų atstovaujamos danų gamintojo „Ester & Erik”“ bekvapės stalo žvakės, pirmą kartą pamačius visą gamybos procesą, taip pat nustebino gana stipriai. Šios žvakės be savo išskirtinės, modernios rankomis sukuriamos formos dar ir pačios savaime užgęsta pasiekusios tam tikrą vietą. Ir visa tai tam, kad nereikėtų vaško likučių valyti iš žvakidžių. Tai dar vienas gamintojas, išlaikantis labai aukštus kokybės standartus, kuriais pasitiki tiek Danijos karalienė, tiek žymiausi mados koncernai įvairių renginių metu.

Ester & Erik

Žvakės „Candelaria Home Fragrances Boutique“ parduotuvėje yra lyg knygos ir kvepalai viename – jos pasižymi ne tik išskirtiniais aromatais, bet ir už jų slypinčiom istorijom. Kurios iš jų jums pačiai patinka labiausiai?

Rinkdamiesi partnerius visuomet atsižvelgiame į tai, kad už jų slypėtų istorija ir legenda. Vienas iš lyderių šioje srityje, be abejonės, būtų prancūzų gamintojas „Cire Trudon“, kurio istorija siekia 1643 m. Pirmoji jų žvakė buvo bekvapė, pagaminta iš bičių vaško, kuris buvo didžiulė prabanga. Nuo tos dienos iki šiandien ant kiekvienos iš jų žvakių puikuojasi užrašas „Bitės dirba Dievui ir Karaliui“. Pirmąją „Cire Trudon“ pagamintą žvakę su Napoleono kamėja nusipirko pats Napoleonas ir padovanojo ją savo kątik gimusiam sūnui. Nesuklysiu sakydama, kad nėra kitų gamintojų, kurie galėtų pasigirti tokia ilgaamže prekės ženklo istorija.  

Cire Trudon

Moderniosios namų prafumerijos atstovas „Baobab Collection“ eina kitu keliu – kuria istorijas ne tik kvapu, bet ir vizualu. Nuo rankų darbo žvakių apnertų rafija (palmių plaušas) ir identiškai atkartojančių Madagaskare nykstančios Ndebele genties moterų ištapytas freskas iki kalėdinių linijų, dedikuotų konkrečiam miestui. Praeitais metais į savo namus daugelis įsileido Paryžių, o šiais metais nekantriai laukiame „Christmas in Brussels“ žvakės, pasakojančios Šv. Kalėdų pasaką, prasidėjusią Briuselyje.

Kokias išskirtumėte ryškiausias namų kvapų tendencijas žvakių pasaulyje?

Šioje vietoje reikėtų atskirti tradicinius ir modernius prekės ženklus. Visi turi skirtingas strategijas ir diktuoja skirtingas tendencijas.

Pavyzdžiui, stalo žvakes gaminantys „Ester & Erik“, „Pantone“ spalvų institutui kiekvienais metais paskelbus sąrašą pačių madingiausių kiekvienos sezono spalvų, visada nustebina šiomis spalvų paletėmis.

Modernias tendencijas diktuojantys „Baobab Collection“ savo kuriamais namų kvapų vizualais eina koja kojon su aukštąja mada. Tai, ką matome ant podiumų – spalvų paletės, raštai – visuomet išvysime ir naujausiose „Baobab Collection“ kolekcijose. Puikus pavyzdys yra ir šios žiemos kolekcija, kurią turėsime „Candelaria Home Fragrances Boutique“ parduotuvėje – ant podiumų karaliavusį dirbtinį kailį pamataysime ant žvakių indų. Kalbant apie kvapus, šis gamintojas laikosi principo neapsiriboti tam tikra kvapų palete. „Baobab Collection“ kuria pačius įvairiausius kvapus, tad išsirinkti savo mėgiamą gali tikrai kiekvienas.     

Socialinė atsakomybė versle taip pat tampa vis ryškesne tendencija, kuri džiugina tuo, kad didieji gamintojai be pelno siekimo kartu remia bei palaiko prasmingą veiklą. Pavyzdžiui, „Baobab Collection“ kiekvienais metais dalį pelno už parduotas limituotas linijas skiria įvairioms organizacijoms. Kaip antai nuo limituoto leidimo žvakės „Women“ pardavimų tam tikras procentas yra skiriamas BIG (tarptautinė pelno nesiekianti organizacija, kurios tikslas sukurti pasaulinį universitetų mokslininkų tinklą, dirbantį su krūties vėžio tyrimais). Tikslas kilnus, tačiau ir pats produktas turi gražią istoriją, skirtą nugalėti TĄ, kuris atima iš mūsų mums brangiausias moteris: mamas, drauges, seses.

Ester & Erik

Ką patartumėt žmonėms, norintiems išsirinkti žvakę ar namų kvapą sau ar dovanų?

Jei žvakę ar namų kvapą renkatės sau, aptarę lūkesčius su konsultantu ir uostydami siūlomus aromatus įsiklausykite į save, užsimerkite ir įsivaizduokite tą kvapą savo namuose. Nepasiduokite bangai madinga-nemadinga – tai, kas madinga, nebūtinai turi patikti jums. 

Kvapą visuomet patarčiau rinktis pagal savijautą. Jeigu išgyvenate sudėtingą, įtemptą periodą ir norisi švelnaus, raminančio kvapo, rinkitės tai, kas iš tikrųjų jus tą akimirką nuteikia teigiamai. Nebijokite, jei kvapas, kurio niekada per daug nemėgote, šiandien jums kelia tik gražiausias emocijas. Kvapas – tai tarsi psichologas, kuris išklauso ir atėjus laikui jus paleidžia eiti toliau. Svarbiausia visada klausytis savęs.

Jei renkate dovaną, neapribokite savęs, manydami, kad žvakės – tai dovana tik moterims. Džiaugiuosi, kad šis stereotipas nyksta ir vis dažniau žvakes perka tiek vyrams, tiek ir pastarieji ne tik damoms, bet ir sau. Patikėkite, žvakė ar namų kvapas gali būti labai vyriška dovana, kurią dažnai gavę vyrai tampa tikrais žvakių mylėtojais.

Pabaigai būtinai norisi paklausti, kuo šiais metais kvepės „Candelaria Home Fragrances Boutique“ Šv. Kalėdos?

Kaip ir kiekvienais metais, taip ir šiais pažadame nustebinti. Kalbant apie vizualus, tai lentynose matysime kailio, akmens, architektūrinių motyvų, įspūdingų dydžių, daug blizgesio, nes per šventes juk jis daugiau nei pateisinamas. Na, o kvapai pasakos gražiausias Šv. Kalėdų istorijas.

„Candelaria Home Fragrances Boutique“ turbūt drąsiai galėčiau pavadinti kvapnia Kalėdų oaze – čia  siūlome nuo smulkių dovanėlių iki prabangių dovanų. Ir visa tai, tam, kad šias dovanas gavę brangiausi žmonės šypsotųsi ne tik lūpomis, bet ir akimis.

Griežtai draudžiama „SwO magazine“ paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © SwO.lt

Komentuok:




*



Reklama
Rytas.

Yaska Art