Menu
 
 

Marija Palaikytė: „Modernus vyras yra išsilavinęs, sėkmingas ir atidus savo išvaizdai”

2016 05 10  17:29  |  Aktualijos

Reklama SwO Live Feed

Marija Palaikytė - SwO magazine

Nuotrauka: Marijos Palaikytės asmeninis archyvas

Vyrų mados savaitės organizatorės ir jiems įkurtos studijos „Trend Wave“ savininkės Marijos Palaikytės nuomone,  Lietuvoje vyriškos estetikos supratimo situacija yra tragiška.

„Pirmiausia, dėl klaidingo ir ydingo visuomenės požiūrio į vyrišką išvaizdą ir apskritai dėl neegzistuojančio suvokimo, ką reiškia sąvokos: stilius ir mada“, – savo kritiškos nuomonės neslepia stilistė.

Pasak, M. Palaikytės, Lietuvoje neįtikėtinai įsišaknijusi aplinkinių nuomonės baimė. „Tai – baimė būti nepripažintu, pasmerktu, sukritikuotu. Vyrai vengia būti saviti, vengia perteikti savo individualius bruožus per savo aprangą. Vyrauja klaidingas supratimas, kad dėmesys savo išvaizdai kažkaip sumenkina prigimtinį vyriškumą“, – teigia moteris.

Pasak Florencijoje madą studijavusios stilistės, vyrai pirmiausiai turėtų atsiriboti nuo aplinkinių skepticizmo, nebijoti savitumo ir akcentuoti aprangos kokybę. „Nėra nevyriškų spalvų – yra nevyriški vyrai. Modernus vyras yra išsilavinęs, sėkmingas ir atidus savo išvaizdai. Tai tiesiog yra natūraliai derantys asmenybės saviinterpretacijos elementai“, –  drąsina lietuvius Marija.

Stilistės nuomone, nors vyrų mados pasiūla Lietuvoje ir kukli, šiandienos situacijos negalima lyginti su tuo, ką matėme prieš keletą metų.

„Mada yra neišvengiama – ji apjungia žmones, o kartu kiekvienam suteikia galimybę būti savitu! Juk  būti savitu nėra nuodėmė – tai ir yra tikroji siekiamybė, tad iki tol primestos nepagrįstai varžančios dogmos turėtų likti praeityje. „Shopping Night Out“ suteikia išskirtinę galimybę švęsti madą kartu su visa sostine!

Jau šį penktadienį, gegužės 13 d., Vilniuje startuos naktinio apsipirkimo ir mados renginys  „Shopping Night Out“, šį kartą stipriai palepinsiąs vyriškąją giminę. Organizatoriai žada „pop-up“ vyrų parduotuvę, kurioje po vienų stogų įsikurs tik vyrų išskirtiniam stiliui neabejingi prekės ženklai. Tikslingai medžioti mėgstančiai lyčiai patrauklūs pasiūlymai bus paruošti senamiestyje – „UFF square“.

„Shopping Night Out“ rengėjai teigia, kad senamiesčio parduotuvėlėse šviesos neges iki pat vidurnakčio. Stilingų žmonių bruzdesys, dizainerių naujausi kūriniai, muzikos garsai ir išskirtinės nuolaidos, skirtos tik šio renginio dalyviams, vilios kuo daugiau madai neabejingų miestelėnų ir Vilniaus svečių.

Visi negalėję užsukti  ir pasimėgauti Vilniaus naktinio šurmulio siūlomomis pramogomis ir karštaisiais pasiūlymais, gegužės 13-15 dienomis stiliaus perliukų galės ieškoti prie „Shoppingh Night Out“ judėjimo prisijungusiose internetinėse parduotuvėse.  Jos  savo išskirtiniais pasiūlymais „Shopping night Out“  svečius lepinsiantis visą savaitgalį.

Daugiau informacijos apie naktinį ir stilingą puošeivų bruzdesį, jo programas ir parduotuvių ypatingus pasiūlymus galima rasti ČIA.

Griežtai draudžiama SwO magazine paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © Swo.lt

Komentuok:




*



Reklama
Outlook Festival 2017 - Europe's leading soundsystem culture festival

Yaska Art