Menu
 
 

Lietuvos grožio rinkoje šiandien pristatytas naujas ženklas – „Bobbi Brown“

2014 10 21  18:18  |  Aktualijos

Reklama SwO Live Feed

Lietuvos grožio rinkoje šiandien pristatytas naujas ženklas – „Bobbi Brown“

Eduardo Ferreira, pagrindinis prekės ženklo vizažistas, demonstravo makiažą, pasitelkęs vietinį modelį.

Atskleisti kiekvienos moters individualų grožį – tai pamatinė žymios makiažo meistrės Bobbi Brown idėja, kuri nepakito nuo pat „Bobbi Brown“ kompanijos įkūrimo 1991 metais. Anot jos, kiekviena moteris su šiek tiek žinių bei tinkamomis kosmetikos priemonėmis gali likti savimi, tik būti dar gražesnė ir labiau pasitikėti savimi. Bobbi Brown atsisako vieno aiškaus grožio apibrėžimo ir siūlo visa apimantį apibūdinimą, kuris tinka bet kurios tautybės ir bet kokio amžiaus moterims. Tokios moters makiažas turi būti gaivus, tvarkingas ir modernus. Vienas iš svarbiausių „Bobbi Brown“ kosmetikos filosofijos komponentų – mokymasis. Su šia kosmetika dirbantys profesionalūs visažistai moko moteris būti savo grožio ekspertėmis. Prieš imdami teptuką, „Bobbi Brown“ visažistai būtinai atkreips dėmesį į moters asmeninį stilių, jos gyvenimo būdą, poreikius ir pageidavimus.

Garsi makiažo meistrė Bobbi Brown 1991 metais grožio industrijoje sukėlė tikrą revoliuciją, sukūrusi dešimt skirtingų rudo atspalvio lūpdažių bei pristatydama požiūrį, jog kiekviena moteris su tinkamu makiažu gali tapti gražesnė, įgauti daugiau pasitikėjimo ir, tuo pačiu, išlikti savimi. Jos unikalus požiūris buvo ilgai laukta dovana toms moterims, kurios norėjo, jog makiažas būtų paprastas, gražus ir praktiškas. 1995 m. Estee Lauder Companies įsigijo „Bobbi Brown“, tačiau pati Bobbi Brown išlaikė kūrybinį prekės ženklo valdymą. Per dvidešimt metų „Bobbi Brown“ tapo populiariausiu vizažistų naudojamu prekės ženklu, įkurtu moters. Jis prieinamas daugiau nei 56 pasaulio šalyse ir teikia platų dekoratyvinės kosmetikos, odos priežiūros, aksesuarų bei kvepalų asortimentą.

Vilniuje šiuo metu viešintis Eduardo Ferreira, pagrindinis prekės ženklo vizažistas, ne tik gyrėlietuvių odą bei bruožus, bet ir nestokodamas humoro surengė mini makiažo pamokėlę, versdamas krizenti ir raudonuoti susirinkusias, meistrui vardinant makiažo klaidas, kurios – norite pripažinkite, norite ne – visos mes darome.

Nekantraujame savaitės pabaigoje pasidalinti su jumis interviu su pačiu E. Ferreira, o kol kas – šviežiausi vaizdai iš šįryt Vilniaus senamiestyje įvykusio „Bobbi Brown“ linijos pristatymo.

„Bobbi Brown“ kosmetikos pardavėjai Lietuvoje – parduotuvė „Douglas“. Šiuo metu „Bobbi Brown“ kosmetika prekiaujama prekybos ir pramogų centruose „Panorama“ bei „Akropolis“ Vilniuje.

Lietuvos grožio rinkoje šiandien pristatytas naujas ženklas – „Bobbi Brown“

Nuotraukos: SwO.lt ir organizatorių.

Lietuvos grožio rinkoje šiandien pristatytas naujas ženklas – „Bobbi Brown“

Lietuvos grožio rinkoje šiandien pristatytas naujas ženklas – „Bobbi Brown“

Lietuvos grožio rinkoje šiandien pristatytas naujas ženklas – „Bobbi Brown“

Lietuvos grožio rinkoje šiandien pristatytas naujas ženklas – „Bobbi Brown“

Lietuvos grožio rinkoje šiandien pristatytas naujas ženklas – „Bobbi Brown“

Lietuvos grožio rinkoje šiandien pristatytas naujas ženklas – „Bobbi Brown“

Lietuvos grožio rinkoje šiandien pristatytas naujas ženklas – „Bobbi Brown“

Griežtai draudžiama SwO magazine paskelbta informaciją panaudoti kitose interneto tinklalapiuose, visuomenės informavimo priemonėse bei platinti kuriuo nors pavidalu be raštiško sutikimo. Dėl informacijos naudojimo kreipkitės el. paštu į SwO.lt redakciją - redakcija@swo.lt. © Swo.lt

Komentuok:




*



Reklama
Keliaujantys nebyliojo kino koncertai - Garsinės Peržiūros

Outlook Festival 2017 - Europe's leading soundsystem culture festival

Yaska Art